Hlavní navigace

Názor k článku Servisní poplatek CS Linku a Skylinku je unikát. Jak postupovala M7 Group jinde? od maidenVT69 - Zase tu máme další šou v podobě jakou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 8. 2012 9:22

    maidenVT69

    Zase tu máme další šou v podobě jakou si zavedli borci z M7. Gratuluji dobrá habaďůra. Je to jednoduché, nadnárodní korporace si hodí cenu nahoru a je vymalováno. To naší vládu nezajímá. Pozemní digitál je v řiti a vláda si gratuluje jak ho dotáhla do zdárného konce. Na pozemáku si radiokomunikace mastí kapsu a proto je nabídka programů, tak ubohá. Nechápu proč se rovnou nezavedl DVB-T2 už na začátku. HD kanáli na pozemáku vlastně žádné nemáme a Skylink prostě využil situaci. Pokud by ceny na pozemáku byly levnější, nemohlo by se stát že Skylink si zavede tento poplatek. Kartu Skylink už mám 4 roky a docela vážně uvažuji o tom, že ji zruším a budu doufat, že se snad někdy dočkám toho, že na pozemáku bude více kanálů v HD kvalitě. Televizi jsem si kupoval na HD vysílání. Poplatek zatím neplatím, tak nerozumím tomu proč jsem včera nemohl naladit kanál DAJTO. Nechápu

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).