Hlavní navigace

Sháníte novou televizi? Využijte slevovou událost roku!

Black Friday výprodej, největší nákupní událost v USA, pomalu získává svoji tradici i v Evropě. Zatímco online svět ho oslavuje, v klasických reklamách se o něm bohužel nedozvíte.
2. 11. 2016

Sdílet

Black Friday, neboli česky černý pátek, má své kořeny v USA a již tradičně probíhá den po díkůvzdání. Jedná se o den slev, výprodejů a také nákupního šílenství. Letos vychází na 25. listopadu a vy se opět můžete těšit, že v jediný den spadnou ceny televizorů, set-top-boxů, komponentů,… a snad i samotných ovladačů.

Zkrátka, jestli potřebujete cokoliv pořídit levněji, než obvykle, tohle je ta chvíle. Jen s tím rozdílem, že jsme v Česku a nikdo po nás nechce, abychom při výprodeji šíleli přímo v obchodech.

Black Friday 2016 pohodlně a v klidu

Kde tedy najít ty nejlepší slevy? Odpověď je jednoduchá – na slevovém portálu Picodi. Byl to právě tento web, který u nás před pár lety tradici černého pátku úspěšně rozpohyboval. Do výprodejů se tak již po několikáté zapojí největší tuzemské eshopy jako Alza, Mall, Kasa a mnoho dalších. Jedině na Picodi.com pak najdete jejich unikátní slevy a slevové kódy Black Friday přehledně pohromadě.

Proč se v televizi nedozvím, že mohu koupit zlevněnou televizi?

Zatímco v USA jsou lidé dopředu masírováni televizní reklamou největších prodejců a lidé čekají před obchody klidně i přes noc, aby získali levně vytoužené výrobky, trend v Evropě se vyvíjí právě naopak – v online prostředí.

Obyvatelé starého kontinentu se totiž ukazují jako racionálnější spotřebitelé, kteří u nákupu preferují více klid a kvalitu, než jen příslib nízké ceny. Slevy až desítky procent i totální výprodeje si tedy můžete užít z pohodlí vašeho domova od počítače či jiného chytrého zařízení, třeba i televize. A pokud ještě chytrou televizi s připojením k internetu nemáte, je ten nejlepší čas si ji výhodně pořídit.

Chcete si také užít výjimečné slevy? Stačí si sepsat svůj nákupní seznam a 25. listopadu být připraven na Picodi.com!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).