Hlavní navigace

Průměrný obsah už dnes nestačí. Co s tím?

Nabízíte svým zákazníkům obsah? Zdá se vám, že funguje hůře nebo už nefunguje vůbec? Pojďme společně hledat cestu, jak vytvořit fungující obsah.
28. 5. 2014

Sdílet

Průměrný obsah dnes už na zákazníka nefunguje. Nepřiláká jeho pozornost, nezaujme, nemotivuje jej k nákupu nabízeného zboží nebo služby. Dnes už vlastně nefunguje ani ten dobrý obsah. Je třeba jít ještě o krok dál. Je třeba vytvářet obsah odlišný od ostatních, takový, který nezapadne v denním proudu informací, obsah inteligentní, přínosný, zábavný. Prostě jiný.

Jak nespadnout do průměru, ale naopak se svým obsahem odlišit od ostatních? Pomoci vám mohou zkušenosti řečníků na první konferenci o fungujícím obsahu Content First.

Na přípravě programu se mimo jiných podíleli jedna z legend českého internetu (a také prodavač čaje a nadšený fotograf) Marek Prokop a copywriter (a také cestovatel) Jan Ambrož.

Jak řídit tvorbu obsahu od začátku do konce, co je kvalitní obsah, kdy se ho daří tvořit a kdy nedaří a jak lze smysluplně využít Google Analytics: přehled praktických postupů, které pomohou při psaní a vyhodnocování textů – to jsou jen některá témata, která na účastníky konference čekají.

Chybět nebudou ani konkrétní případové studie. Dokáže zajímavý obsah zlepšit fungování bannerové kampaně? Uvidíme na příkladu Magnesie. Vyplácí se vůbec dělat svůj vlastní obsah? Nestačí spoléhat na obsah, který je veřejně dostupný? Příkladem budou produktové popisky na Alza.cz. Jak vytvářet obsah pro různé cílové skupiny. Ukážeme na příkladech BMW a AC Sparta. 

Celodenní konference Content First se koná už 11. června. Své místo v sále si můžete rezervovat ZDE.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).