Hlavní navigace

Novinky ze světa zpravodajských portálů, sociálních sítí i influencerů

Velká debata se zástupci nových online médií, marketing velkých značek, influenceři, sociální sítě a umělá inteligence v komunikaci. Nejen to slibuje program Czech Internet Fora.
12. 9. 2017

Sdílet

Nahlédnout do vaší budoucnosti neumíme, do té internetové ale ano. Na mediálním trhu se dějí velké věci. Vznikají ambiciózní projekty, mění se byznys modely, objevují nové přístupy, zkoušejí inovativní technologie. Která z cest ale bude ta pravá? Odpovědi budeme hledat na konferenci Czech Internet Forum, která se koná ve čtvrtek 19. října v Národním domě na Vinohradech.

A na koho se můžete těšit?

Nové online zpravodajské portály se těší čím dál tím většímu zájmu. Co od nich můžeme čekat a jak ovlivní mediální budoucnost v České republice? Jaké jsou jejich plány, ambice a proč si všímat ve zpravodajské nabídce právě jich se bude Radka Kedroně z iROZHLAS.cz, Michala Půra z Info.cz, Tomáše Skřivánka z Deník.cz a Jakuba Ungera ze Seznam Zpráv ptát Ján Simkanič, CEO Internet Info.

Novým médiím se bude věnovat ve své přednášce i Jan Rozkošný, spoluzakladatel projektu DVTV. Živé videostreamy zažívají v poslední době boom v obsahu internetových zpravodajských médií a zároveň představují nové výzvy pro internetové televizní vysílání. To dovede reálně konkurovat tomu televiznímu. Není to ale jednoduché. Dozvíte se, s čím vším se při jejich přípravě v DVTV potýkají a jaký v nich vidí potenciál a budoucnost.

O tom, jak moc špatně na tom je domácí nezávislá a kritická žurnalistika, bude mluvit Josef Šlerka, nový šéf Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Fond rozděluje granty na podporu nezávislé a pátrací novinářské práce. Dozvíte i to, proč se rozhodl vést tento fond a kdo ho vlastně platí.

Mezi přednášejícími se na konferenci objeví i Libuše Šmuclerová, která působí již 10 let jako generální ředitelka vydavatelství Czech News Center.

Dostane se i na marketingová témata jako například sociální sítě a influenceři. Editorka iDnes.cz Šárka Pálková půl roku sledovala české youtubery. Zmapovala, které české značky si je platí a kolik se v tomto světě točí peněz.

Pohled z druhé strany nabídne úspěšná Food bloggerka Kateřina (Lustigová) Saint Germain, která se svým blogem My Cooking Diary vyhrála cenu Food blog roku 2015 i 2016 a stala se Food bloggerkou roku 2016. Aktuálně její příspěvky na Instagramu sleduje přes 100 tisíc lidí. Během svého vystoupení prozradí, jak pracuje se svými sociálními sítěmi a proč mají takový ohlas její Instastories.

To nejzajímavější z digitálního světa pohledem marketérů, mediálních expertů i “tech lidí” slibuje nabitý program konference Czech Internet Forum, která se koná 19. října v Národním domě na Vinohradech. Tak se registrujte ještě dnes.

Partnery akce jsou společnosti Active24, Audience Network, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard, PayU a T-Mobile Czech Republic. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru, a Tyinternety.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).