Hlavní navigace

Czech Internet Forum 2016 uvede největší hráče české mediální scény

Co čeká českou mediální scénu? Je budoucnost ukryta v placeném obsahu? Co očekávat od nového obsahového oddělení Seznamu? To vše se dozvíte už 12. října na Czech Internet Foru.
12. 9. 2016

Sdílet

Tři nabité programové sály, na čtyři desítky českých i zahraničních odborníků, aktuální trendy, tipy i zkušenosti. Takový bude 11. ročník Czech Internet Fora, který se koná ve středu 12. října v prostorách Hotelu International Prague v Dejvicích.

Média denně ovlivňují lidské myšlení na stovkách kanálů, marketing utváří nové a nové trendy a sociální sítě jsou čím dál tím mocnější. Jak na neustálé změny reagují giganti jako Seznam, Česká televize nebo O2? I o tom bude řeč na letošním ročníku Czech Internet Foru.

To, že Seznam.cz staví své obsahové oddělení, už není žádnou novinkou. Do svých rukou to vzal samotný generální ředitel Seznamu Pavel Zima. A tak jsme už zaznamenali příchod známých novinářských tváří, testuje se výroba nových pořadů. Jaké jsou další plány a cíle české internetové jedničky? Jedinečnou příležitostí, jak se to dozvědět, je být u rozhovoru Pavla Zimy s Jánem Simkaničem.

Vltava Labe Media (dříve Vltava Labe Press) byste dříve na internetu hledali marně. Vydavatelství působilo v digitální oblasti velmi pasivně. Se změnou majitelů a managementu se to ale rychle mění. Ředitel digitální divize Petr Bednář prozradí, kam směřuje jeden ze tří největších mediálních domů na českém trhu v segmentu digitálních médií.

V Hospodářských novinách si už nějakou dobu můžete předplatit rozšířený online obsah, ke kterému se jinak nedostanete. Je to cesta, jak uniknout před AdBlockem? Jaké příležitosti nabízí monetizace obsahu? O zkušenostech Economia s placeným obsahem bude mluvit Roman Latuske.

Na jaře MAFRA nabídla AdBlockerům možnost vypnout AdBlock a přesto mít stránky bez reklam. Jak to dopadlo? O závěry z tohoto experimentu se podělí člen představenstva MAFRA Michal Hanák, který se stará o internetové aktivity skupiny.

Na trh médií pronikají i další, pro někoho možná překvapiví hráči. Doba kreditů a tlačítkových telefonů je totiž dávno pryč. A tak i mobilní operátoři zkouší své štěstí. O svůj pohled na současné fenomény digitálního světa se podělí jedna z nejzkušenějších osobností českých telekomunikací generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník.

Na Czech Internet Foru zazní i další témata. Lukáš Kokoška z Grand IT bude mluvit o HbbTV a jaká může být v budoucnu reklama v HbbTV prostředí. Rudolf Rokoš z agentury Spoko pro změnu poradí, jak se dají dělat poutavá videa, která v tom velkém množství online obsahu nezapadnou. Programmaticu a RTB se bude věnovat řada odborníků v čele s Tomášem Řehákem, který zastřeší jeden z odpoledních bloků konference.

Czech Internet Forum nabízí opravdu nabitý program. Těšit se můžete na čtyři desítky přednášejících, ale míst v sálech je jen 500.

Tak neváhejte a zajistěte si vstupenky ještě dnes. Stačí vyplnit ONLINE FORMULÁŘ.

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Hlavními partnery jsou Adexpres a VLTAVA-LABE-MEDIA, a.s.. Partnery dále jsou Active24, AdActive, s.r.o., Adform, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard a.s., MojeID, PayU, SentiOne a T-Mobile. Data partner je Oracle. Mediálním partnerem je MediaGuru a MJournal. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).