Hlavní navigace

Zelená vlna Českého rozhlasu spustila nové call centrum

15. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Český rozhlas
UVNITŘ GALERIE – Český rozhlas a jeho dopravní zpravodajství Zelená vlna zahájily provoz nového call centra s non-stop provozem a zdvojnásobily kapacitu kanálu RDS-TMC na vysílačích.

Zelená vlna tak chce přinést ještě rychlejší dopravní zpravodajství. Český rozhlas spustil také nový systém pro sběr, zpracování a vysílání dopravních informací a hledá nové dopravní zpravodaje. Nový systém je kompatibilní se systémem Národního dopravního infocentra v Ostravě s on-line výměnou dopravních informací. Obsahuje dopravní informace od policie, hasičů, Ředitelství silnic a dálnic, informace o sjízdnosti silnic a dálnic, počasí i regionální dopravě včetně mapových podkladů a zvuků od zpravodajů Zelené vlny i posluchačů volajících bezplatně na linku 800 553 553.

Call centrum nám umožní přímý kontakt s posluchači, kteří jsou v autech v místě dopravních událostí. Velkou výhodou je také rychlost, s jakou se informace dostávají do vysílání. Poté, co řidič na naši linku zavolá a oznámí dopravní událost, operátor ji zadá do systému a je prakticky okamžitě připravena do vysílání. Chceme, aby nám posluchači volali, co se děje na silnicích, a pomohli nám vytvořit nespolehlivější a nejrychlejší dopravní zpravodajství v České republice, uvedl ředitel Zpravodajství Českého rozhlasu Jan Pokorný.

BRAND24

Radiožurnál bude také vysílat více dopravních informací. V současné době zařazuje Zelenou vlnu každých třicet minut, ráno každých patnáct minut a samozřejmě v případě mimořádných dopravních událostí. Od 18. listopadu bude Radiožurnál vysílat Zelenou vlnu každou čtvrthodinu také v dopravních špičkách v pátek a neděli od 15:00 do 19:00. Uživatelé navigací dostávají vyšší počet dopravních informací z NDIC, Český rozhlas totiž zdvojnásobil kapacitu kanálu RDS-TMC na svých vysílačích.

Pro nás je velmi důležité, aby řidiči v autech dostávali kompletní informaci. Tedy nejen to, že na silnici před nimi je problém, ale také radu, jak pokračovat dál. V ideálním případě spolehlivou objízdnou trasu. I proto jsme zvolili nový slogan pro Zelenou vlnu – Známe lepší cestu, dodal šéfredaktor Radiožurnálu Ondřej Suchan.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).