Společnost FTV Prima, která je provozovatelem stanic pod hlavičkou Prima, chce na podzim maximálně vytěžit z úspěchů, které v minulosti slavil na obrazovce Primy family šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. Diváci se s ním proto budou moci během tohoto podzimu setkávat na této stanici hned dvakrát. Informuje o tom oborový týdeník Marketing&Media. Jeden z pořadů naváže na formát Ano, šéfe! a Pohlreich se bude vracet na kontrolu do hospod, kterým v předchozích řadách radil,
uvedl magazín. Generální ředitel Primy Martin Konrád věří, že se na podzim podaří k obrazovkám přilákat diváky silnými formáty.
K TÉMATU: Prima nasadí nový pořad s Pohlreichem už 23. května, na čtvrtky po Farmáři
Primě se bohužel jarní sezóna příliš nepovedla a některé z formátů propadly. V čem podle Konráda tkví tento neúspěch? My jsme se chovali standardně jako v minulých letech. Asi největší vliv na nás mělo to, že jsme začali později nasazovat formáty pro hlavní sezónu do oken, která už bohužel obsadila konkurence. A teď nemyslím jenom Novu, ale i Českou televizi. Druhá věc, která má značný vliv, je samotné množství reklamy. Reklamní breaky máme v tuto chvíli postavené na maximum,
konstatoval Konrád. Server DigiZone.cz už začátkem minulého týdne informoval, že Prima family brzy nasadí Pohlreichovu novinku Vařte jako šéf!, kterou začne vysílat 23. května.
Server DigiZone.cz přinese zítra svým čtenářům s Martinem Konrádem obsáhlý původní rozhovor.