Hlavní navigace

Začal tendr na realizátora kampaně k digitalizaci

31. 7. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
31. 7. 2006

Ministerstvo informatiky vypsalo veřejnou obchodní soutěž na realizátora první etapy informační kampaně k zavádění digitálního televizního vysílání. Podmínky se objevily na webové stránce resortu www.micr.cz. Cena zakázky dosahuje 67 milionů korun bez DPH, zájemci se mohou hlásit do 23. srpna, přičemž samotná kampaň by měla začít již v září (viz Jak bude vypadat kampaň k zavádění DVB-T?).

První etapa komunikační kampaně proběhne ve dvou vlnách od září do listopadu letošního a od února do dubna příštího roku a má se soustředit na celostátní média. Cílem kampaně je vysvětlit televizním divákům, co to je digitální vysílání, proč se na něj přechází a jaké druhy digitálního vysílání existují. Kampaň nesmí zvýhodňovat jednu digitální platformu nad druhou, neměla by tedy podporovat pouze terestrické vysílání.

BRAND24

Realizátory druhé etapy kampaně, která začne příští rok v červenci a zaměří se na jednotlivé oblasti podle toho, kde stát začne zavádět digitální a vypínat analogové vysílání, bude ministerstvo, případně Národní koordinační skupina pro zavádění zemského digitálního vysílání, vybírat až příští rok. Stát do konce roku 2009 uvolní na kampaň až 335 milionů korun.

Dokument: Soutěžní podmínky tendru na realizátora informační kampaně k digitalizaci

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).