Hlavní navigace

Z nových formátu se daří na Primě hlavně pořadu Ano, šéfe!

20. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
20. 4. 2009

Hlavním tahákem pro diváky je teď na televizi Prima především pořad Ano, šéfe!. Ve svém aktuálním vydání o tom píše odborný týdeník Marketing&Media. Podle něj se na tento formát, který už má i svou početnou fanoškovskou skupinu na komunitním portálu Facebook, dívá v průměru 805 tis. diváků. Co se týká průměrného share, představuje to 24.81 %, což je na Primu nadprůměrný výsledek.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Prima se začíná zvolna dotahovat na ČT 1, ale hlavně díky poklesu ČT

Pro neúspěch naopak Prima zastavila pořad Vím, cos dělal v pátek. O nedělních večerech se na něj dívalo průměrné 444 tis. lidí starších 15 let, konstatoval týdeník. Podíl na trhu dosahoval pouze něco málo nad 11 %. Prima proto nasadila na nedělní večer osvědčený detektivní seriál Vraždy v Midsomeru. Příliš úspěšný není ale ani pořad Nepodceňuj blondýnky, který dosáhl 14,81% podílu na trhu. Pořad Ano, šéfe! slaví úspěchy i na internetu. Na serveru Stream.cz, se kterým Prima spolupracuje, si pustilo každý díl v průměru 160 tisíc uživatelů.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).