Hlavní navigace

Vzácně vyrovnaná sobota: Zázraky přírody, Vratné lahve a Máme rádi Česko dělilo 100 tisíc diváků

9. 3. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Dařilo se i menším tematickým kanálům s filmy. Zázraky přírody byly u mladších diváků od 15 do 54 let až trojkou na trhu.

Prima Cool se v D15–54 dotahovala na ČT 1

Výkon tří největších českých televizí byl v sobotu večer mimořádně vyrovnaný. V průměrném počtu dospělých diváků starších 15 let sice zvítězily Zázraky přírody na ČT 1, zdaleka se ale nepřiblížily hranici milionu diváků, jak to u nich bylo obvyklé v minulosti. Od osmé večer je vidělo v průměru 813 tisíc dospělých diváků a 20,00 procenta publika. Českým film Vratné lahve na hlavním kanálu Novy vidělo od 20:20 v průměru 757 tisíc dospělých diváků s podílem 19,50 procenta a soutěž Máme rádi Česko na Primě od čtvrt na devět 712 tisíc dospělých a 17,84 procenta publika.

Jiná situace byla u mladšího publika od 15 do 54 let, na které cílí skupina Nova. V této kategorii byly v sobotu večer nejsledovanější Vratné lahve, které oslovily 22,93 procenta publika, poté Máme rádi Česko (18,01 procenta) a až třetí byly Zázraky přírody (13,26 procenta), kterým šlapala na paty dokonce i Prima Cool s komedií Kokosy na sněhu (podíl v této kategorii 12,35 procenta). V absolutním počtu diváků tento film oslovil od osmé večer 297 tisíc dospělých nad 15 let a v této cílové skupině dosáhl podílu 7,53 procenta. Velmi slušného výsledku dosáhla i starší bondovka Vyhlídka na smrt na ČT 2. Od osmé večer ji vidělo 286 tisíc dospělých diváků a 7,23 procenta publika.

BRAND24

Kanály – průměrné podíly (8. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (8. 3. 2014)
Graf podílu skupin (8. 3. 2014)

ČT 2 večer atakovala podíl 6%

Dvojce se skvěle dařilo i s následujícím snímkem 9. rota o rusko-afghánské válce. Od 22:10 jej vidělo v průměru 217 tisíc dospělých diváků a 10,69 procenta publika. Dvojka díky silnému filmovému prime time byla za celý den i večer u širší cílové skupiny D15+ čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Trust, vidělo od osmé večer 265 tisíc dospělých diváků a 6,67 procenta publika (7,98 procenta ve věku 15 až 54 let). Repríza Indiana Jonese a dobyvatelů chrámy zkázy z hlavního kanálu Novy vidělo na filmové stanici této skupiny od 15:45 v průměru 160 tisíc dospělých diváků a 9,76 procenta publika (15,37 procenta ve věku 15 až 54 let).

Reprízu talk show Sejdeme se na Cibulce na TV Barrandov upřednostnilo od 22:45 hod. 220 tisíc dospělých diváků a 11,14 procenta publika. Následný magazín Exkluziv! oslovil od desáté večer 182 tisíc dospělých a dosáhl podílu 6,11 procenta. Sobota přinesla zajímavé výsledky ČT Sport. Halové MS v atletice Polsko sledovalo od 17:50 průměrně 202 tisíc dospělých diváků a 5,99 procenta publika, Světový pohár v lyžování 2013/14 ve Slovinsku od 12:40 pak 166 tisíc dospělých diváků a 10,40 procenta publika, pokračování od 13:20 průměrně 157 tisíc dospělých a 10,46 procenta publika. Za celý den ČT Sport pokořila hranici pětiprocentního podílu na publiku starším 15 let.

Top 10 všechny stanice (8. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (8. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (8. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (8. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (8. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (8. 3. 2014)
Top 5: ČT art (8. 3. 2014)
Top 5: Nova (8. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (8. 3. 2014)
Top 5: FANDA (8. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (8. 3. 2014)
Top 5: TELKA (8. 3. 2014)
Top 5: Prima (8. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (8. 3. 2014)
Top 5: Prima love (8. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (8. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (8. 3. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).