Českou komedii na Primě porazil film Novy
Včerejší Všechnopárty, jeden ze stěžejních pilířů pátečního programového schématu, vidělo kvůli změně vysílání v souvislosti s úmrtím legendárního českého herce Lubomíra Lipského pouze 528 tisíc diváků. Pořad se dostal neobvykle až na pátou pozici v TOP 5 prvního programu České televize. Výsledek ale přesto není možné považovat za neúspěch. Jeho podíl se u publika staršího 15 let blížil k 28 %. Nejúspěšnějším pořadem večera byl podle očekávání Doktor Martin. Včerejší dramatický díl si nenechalo ujít 1,310 milionu diváků (share 35,74 %; 26,04 % v 15–54).
ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace se ve čtvrtek vrátila do normálu, překonala hranici 1,5 milionu diváků
Šifru mistra Leonarda si na Nově pustilo 521 tisíc diváků (share 16,91 %). Přestože sledovanost filmu s Tomem Hanksem v hlavní roli nebyla závratně vysoká, u mladšího publika se jeho share vyšplhal přes 24,5 %. Do TOP 5 pořadů Primy se dostal i večerní film. Komedie Líbáš jako Bůh oslovila necelých 450 tisíc diváků (share 13,5 %; 16,75 % v 15–54). Nejsledovanější televizí byla v pátek Nova. Jednička ji doháněla pouze v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, a to u dospělého publika, kde oba programy dělil přibližně jeden procentní bod.
Barrandovská romantika sledovanější než Barbara
Romantický film Lilly Schönauer: Svatba mé sestry byla v pátek večer na Televizi Barrandov sledovanější než běžně nejúspěšnější Soudkyně Barbara. Německý snímek si nenechalo ujít necelých 250 tisíc diváků (share 7,14 %). Soudkyně Barbara měla jen o pár tisíc diváků méně, ovšem její share jako obvykle bezpečně překročil v obou diváckých skupinách hodnotu 10 %. Větší zájem vzbudil pořad u publika staršího 15 let, kde byl jeho podíl 14,17 %. Celodenní share stanice měl hodnotu necelých 6 %, v prime time pak 5 %.
MINULÝ TÝDEN: Doktor Martin měl v pátek večer víc diváků než Nova s Primou dohromady
Nejsledovanějším pořadem Dvojky byl dokument České himálajské dobrodružství II., který si po jednadvacáté hodině pustilo 163 tisíc diváků (share 4,76 %). Úspěšnější však byla televize v rámci celodenního podílu, kde dosáhla hodnoty 4,06 %. Ve večerních hodinách se stanice musela spokojit s hodnotou přibližně o půl procentního bodu nižší. Prima Cool vyhrála nad Novou Cinema přes den souboj o mladší publikum, oba programy se ale přehouply přes 5% podíl. V prime time dominoval díky 7 % tematický kanál Novy.