Jednička a Nova si spravedlivě rozdělily publikum
Nejsledovanějšími pátečními nezpravodajskými pořady se stala Všechnopárty a Královský slib. Oba vysílal první program České televize. Všechnopárty oslovila 751 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 27,12 %, u mladšího publika byl zájem o deset procentních bodů menší. Královský slib oslovil necelých 650 tisíc diváků (share 23,65 %; 19,91 % v 15–54). Jednička se stala v pátek nejsledovanějším programem. Prvenství si držela nejen přes den díky podílu 18,29 %, ale i večer, kdy share dosáhl těsně pod 24 %.
ČTVRTEČNÍ DATA: Souboj Primy a Barrandova skončil ve čtvrtek večer velmi těsným výsledkem
Nejsledovanějším pořadem u mladšího publika, tedy ve skupině od 15 do 54 let, byl Medvídek, jehož share dosáhl hodnoty 23,18 %. Celkem si českou komedii s Jiřím Macháčkem nenechalo ujít 465 tisíc diváků (share 16,67 %). Nova se mohla pochlubit i nejsledovanějším pořadem dne, jimiž byly tradičně Televizní noviny, které se dostaly tisícovku diváků nad milionovou hranicí. Nova byla nejsledovanější stanicí u mladšího publika. Pozici trojky trhu s celodenním podílem 13,21 % obsadila Prima.
Jedenáct kanálů pod stotisícovou hranicí
Hned jedenáct televizních stanic v pátek vůbec nepřekročilo hranici sta tisíc diváků. Šlo nejen o tradiční hráče, jako je například minoritní ČT art nebo tematické kanály Kino Barrandov a Barrandov Plus, ale tentokrát se do této kategorie dostala například i Nova Cinema nebo Prima love. Tematický kanál Novy u dospělého publika s obtížemi překonal dvouprocentní podíl a u mladších diváků dosáhl večer jen k 4 %. Prima COOL se naopak pohybovala v kategorii 15–54 po celý den nad 5 %. Velmi dobře si vedla plnoformátová Televize Barrandov, která v průběhu celého pátku držela svůj podíl okolo 6 %.
MINULÝ TÝDEN: ČT1 v pátek nejsledovanější českou televizí, Novu porazila i v prime time