Hlavní navigace

Vlastník UPC dnes zveřejnil počet zákazníků za třetí kvartál

5. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
5. 11. 2009

Společnost Liberty Global, vlastník kabelového a satelitního operátora UPC, zveřejnil dnes v brzkých ranních hodinách na svých internetových stránkách po čtvrt roce opět výsledky svého hospodaření. Ty se tentokrát týkají třetího kvartálu roku 2009 končícího 30. zářím. Zájemci se tedy opět mohou podívat na to, jak na tom byla společnost s počtem zákazníků v Polsku, Rakousku, ale také České republice a na Slovensku.

DOKUMENT: Výsledky hospodaření Liberty Global za Q3 2009 (PDF, 82 kB)

UPC může být v tuzemsku spokojená s počtem zákazníků digitální kabelové televize, jejichž počet opět vzrostl. Nejde ale o žádnou závratnou cifru. Číslo se totiž zvýšilo o necelých deset tisíc. Zatímco v Q2 2009 to bylo 353 100 zákazníků, v Q3 2009 se jejich počet dostal na 361 600. Potvrzen byl i klesající trend počtu abonentů analogové kabelové televize. Těch je v současné době 171 500, oproti Q2 2009, kdy jich bylo 187 500. Je to ale menší pokles než ve druhém čtvrtletí, protože tehdy to byl rozdíl téměř o třicet tisíc zákazníků.

BRAND24

POROVNEJTE SI: Výsledky hospodaření Liberty Global za předchozí kvartál

Mírný pokles zájmu zaznamenala i služba UPC Direct, kterou má v České republice v současné době 107 600 lidí, v Q2 2009 se toto číslo dostalo na 111 tisíc. Celkem si video služby od UPC předplácí 640 700 zákazníků. Velký zájem je mezi Čechy o internet. Ten má 345 tisíc zákazníků. I zde jde o nárůst, protože v druhém kvartálu jich bylo přibližně o deset tisíc méně. Službu UPC Telefon využívá 152 200 lidí. Pokud se ještě v rychlosti podíváme např. na Slovensko, tam jsou cifry následující: DVB-C 53 800, analogový kabel 189 700, UPC Direct 31 100, internet 59 800 a UPC Telefon 26 500.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).