Hlavní navigace

Vladimír Železný: všechno špatně, od teď ale bude TV Barrandov jen vzkvétat

12. 11. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Nový šéf televize Barrandov si v sérii rozhovorů pro tuzemské deníky nebere servítky. Dosavadní manažery označil za břídily a hodlá vyhodit televizní hlasatele.

Zrušení televizních hlasatelů, postupné stahování normalizačních československých seriálů a zavádění původních televizních formátů, které dosud žádná česká stanice nevysílá – tak vypadá recept Vladmíra Železného na posílení podílu televize Barrandov na trhu. Svoje plány v uplynulých dnech přiblížil v rozsáhlých rozhovorech pro deníky Blesk, Deník, Hospodářské noviny a časopis Týden. Všem řekl v podstatě totéž: minulá vedení TV Barrandov byla neprofesionální, pro Blesk je dokonce označil za „břídily“.

ANALÝZA: Co všechno ovlivní úspěšnost Vladimíra Železného, nového ředitele TV Barrandov?

Železný chce do května příštího roku stabilizovat průměrný celodenní podíl Barrandova na dospělém publiku starším 15 let na pěti procentech (nyní se pohybuje okolo čtyř procent, nezřídka i pod touto hranicí), aniž by k tomu potřeboval větší investice do programu. Knihovnu TV Barrandov označuje za „chudou“ a „nadhodnocenou“, proto chce sázet na nové původní formáty. Sám podle svých slov přichází se čtyřmi nebo pěti náměty (krátce po Železného nástupu do čela TV Barrandov odstartuje příští pondělí 18. listopadu nový původní zábavný pořad Kurňa, co to je? s Pavlem Zedníčkem).

K TÉMATU: Potvrzeno: Vladimír Železný od 1. listopadu šéfem TV Barrandov

Přeformátování slibuje Železný diskusnímu pořadu Témata Týdne, v němž vystupují redaktoři zpravodajského časopisu Týden ze stejné mediální skupiny Empresa Media jako TV Barrandov. Rád by zmodernizoval a zdynamizoval vizuál televize a ukončil praxi, kdy vedoucí pracovníci Barrandova kvůli úsporám vykonávají několik funkcí najednou. Železný ale ani neopomněl pochválit seriál Ona a on, v němž hraje přítelkyně majitele televize Jaromíra Soukupa, herečka Kateřina Brožová, a jenž má silně podprůměrnou sledovanost.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Vladimír Železný chce zvednout podíl TV Barrandov nad 10 procent, až k Primě

Železný překvapuje svými názory na internet, sociální sítě a obecně nová média. Ve všech rozhovorech zmiňuje Facebook a především Skype, s nímž do budoucna slibuje hodně pracovat. Desetiprocentního podílu na trhu, který si pro TV Barrandov stanovil jako střednědobý úkol, lze podle něj dosáhnout jedině masivnějšími investicemi do programu. A až ve chvíli, kdy se Barrandov dostane na oněch deset procent, chce Železný uvažovat o spouštění dalších tematických kanálů. Do multiplexu 4, který ještě nedávno spoluvlastnil, se s Barrandovem stěhovat nechystá. Ani nemůže: Barrandov má do roku 2017 uzavřenou desetiletou smlouvu s Českými Radiokomunikacemi na vysílání v jejich multiplexu 2.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).