Hlavní navigace

Večerníček po přesunu na ČT 2 neklesl, sleduje ho stále stejný počet dětí

6. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
6. 1. 2012

Přesun Večerníčka z prvního programu České televize na Dvojku, kde jej ČT vysílá ve stejném čase jako na Jedničce v rámci nového dětského bloku Kavčí hnízdo, se zatím obešel beze ztrát diváků. Tedy alespoň v cílové skupině, které je podvečerní pohádka určena: u dětí od čtyř do 14 let. Vyplývá to z dat, které na žádost serveru DigiZone.cz poskytla ČT.

K TÉMATU: Večerníček se od ledna přesune na ČT 2, Pokondr Live úplně skončí

Před vánočními svátky, od 28. listopadu do 18. prosince, sledovalo Večerníčka na ČT 1 v průměru 24,39 procenta publika ve věku od čtyř do 14 let, což odpovídalo 84 tisícům dětí v tomto věku. Za první tři dny tohoto týdne (2. až 4. ledna), kdy už Večerníčka vysílala ČT 2, byl podíl v této skupině 21,25 procenta, což odpovídalo 75 tisícům dětských diváků. Poslední prosincový týden, kdy Večerníček vysílala ještě ČT 1, dosáhl podílu 15,56 procenta a v průměru jej vidělo 49 tisíc diváků.

BRAND24

KOMENTÁŘ: A zase ten Večerníček… Dopadne to s jeho přesunem jako na Slovensku?

Na pořádné srovnávání je to ještě příliš krátká doba. Navíc poslední prosincový týden byl dost atypický, děti a většina jejich rodičů měla volno. Televizní stanice vysílaly své vánoční schéma, které je ve srovnání se zbytkem roku nestandardní, vysvětluje mluvčí ČT Michaela Fričová. Přesto vidíme, že v cílové skupině 4–14, pro kterou je Večerníček určen, se podíl na sledovanosti drží na srovnatelné úrovni, což je pro nás klíčové, dodala.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).