Hlavní navigace

Ve středu večer jsme byli sledovanější než ČT 1, pochlubilo se nové vedení TV Barrandov

19. 10. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAFY Americký pořad Věřte nevěřte na Barrandově byl sledovanější než souběžně vysílání původní seriál Ententýky na ČT 1

Šťouchanec na Kavčí hory poslalo nové vedení televize Barrandov, v němž zasedli hned dva bývalí členové topmanagementu ČT – někdejší obchodní a marketingový ředitel Robert Kvapil (nyní předseda představenstva a generální ředitel Barrandova) a bývalý ředitel programových okruhů Radek Žádník (nyní výkonný ředitel Barrandova). Oficiální tiskovou zprávou upozornili, že Barrandov ve středu večer mezi 21. a 23. hodinou porazil v průměrném podílu na dospělém publiku první program České televize.

K TÉMATU: Gympl a Cesty domů ve středu s vyrovnanou sledovaností, Barrandov nad průměrem

Středeční večery ČT 1 jsou letos na podzim obecně slabé, nedaří se zejména seriálové novince Ententýky. Na tu přitom ČT hodně sázela, patřila mezi hlavní pilíře podzimního schématu. Seriál ale sleduje jen něco přes 300 tisíc diváků a v podílu na publiku se často propadá pod 10 procent, což jsou hodnoty pro ČT 1 silně podprůměrné. Právě seriál Ententýky ve středu podlehl americkému pořadu Věřte nevěřte, který od 21 hodin vysílala TV Barrandov.

ČTĚTE TAKÉ: „Stará parta“ z ČT na Barrandově: Kvapil generálním a Žádník výkonným ředitelem

„Příliv diváků zaznamenal Barrandov již před devátou večerní, kdy běžel Vtip za stovku, což je oblíbený zábavný pořad z naší vlastní tvorby,“ upozornil nový programový ředitel Barrandova Marek Stoniš. Pořad Věřte nevěřte, který po něm následoval, vidělo podle informací serveru DigiZone.cz v průměru 367 tisíc dospělých diváků, což představovalo 10,66 procenta publika. Seriál Ententýky ve stejný čas zaujal 340 tisíc dospělých diváků a dosáhl podílu 9,54 procenta.

BRAND24


Zdroj: TV Barrandov/ATO – Mediaresearch

Graf, na kterém TV Barrandov dokládá své vítězství nad ČT 1 o středečním večeru. Za celý prime time ale skončila hluboko pod Jedničkou.

“Vysokou sledovanost měl i sci-fi film Smrtící vegetace, který TV Barrandov vysílala od desáté večerní, share činil 8,54 procenta. Celkový podíl na sledovanosti TV Barrandov v čase od 21:00 do 23:00 dosáhl 9,7 procenta,” dodala TV Barrandov v tiskové zprávě. Za celý prime time, tedy od 19:00 do 23:00, ale Barrandov dosáhl průměrného podílu 7,40 procenta, zatímco ČT 1 vykázala podíl 12,14 procenta. Po 20. hodině totiž Jednička vysílala Poštu pro tebe, která měla přes 600 tisíc dospělých diváků, zatímco Vtip za stovku na Barrandově o polovinu méně.

Popichování Barrandova směrem k České televizi je zajímavé i z toho důvodu, že jeho nynější generální ředitel Robert Kvapil a výkonný šéf Radek Žádník podporovali v loňské volbě nového šéfa ČT tehdejšího ředitele zpravodajství ČT Romana Bradáče. Když neuspěl a v konkurzu zvítězil bývalý ředitel Novy Petr Dvořák, Kavčí hory opustili ještě před jeho nástupem. Barrandov navíc cílí na podobné publikum jako ČT 1. S výjimkou podvečerního Animáčku se zaměřuje především na starší diváky.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).