Šest z deseti nejsledovanějších pořadů včerejška patřilo ČT 1, kromě Událostí a Branek, bodů, vteřin se třetí a čtvrtou nejsledovanější relací večera stala Všechnopárty (1,046 milionu diváků) a Četnické humoresky (1,033 milionu diváků). Na pátém místě se umístila Ulice na Nově s 963 tisíci diváky staršími patnácti let – Nově patřila i první dvě místa, která obsadily Televizní a Sportovní noviny. Šestou a sedmou příčku obsadila 13. komnata a Události na ČT 1, na osmé skončil jediný včerejší zářez TV Prima, jejíž Přístav sledovalo 726 tisíc diváků obecné věkové skupiny. Peloton uzavírají Branky, body, vteřiny a odpolední pohádka Ať žijí duchové, kterou sledovalo 640 tisíc zástupců obecné věkové skupiny.
ČTVRTEČNÍ DATA: Do TOP 10 se vrátilo 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem, na ČT Sport bodoval fotbal
Dařilo se i ČT 2, čtyři z pěti nejsledovanějších pořadů včerejška se přehouplo přes podíl sedmi procent u diváků starších patnácti let. Večerní moderní verzi polské klasiky Quo Vadis sledovalo v prime time 276 tisíc diváků obecné cílové skupiny. Navazující kriminální drama Svědek s Harrisonem Fordem si nenechalo ujít 7,58 procenta diváků starších patnácti let a necelých šest procent diváků ve věku od 15 do 54 let. Největší podíl na obecné divácké skupině ale z pořadů ČT 2 získaly odpolední Země a města světa, které sledovalo 7,79 procenta diváků nad patnáct let v tu dobu přítomných u obrazovek.
Postupně se ustaluje i sledovanost filmového kanálu Prima Max. Včerejší western Po stopě Apačů sledovalo v prime time 94 tisíc diváků starších patnácti let, což vytvořilo share 2,57 procenta. Kolem dvou procent obecné cílové skupiny se pohybovaly i ostatní pořady Primy Max, česká podvodnická klasika o benzínce v Malé Chuchli, známější pod názvem Pumpaři od Zlaté podkovy, vybojovala odpoledne podíl 2,46 procenta obecné věkové skupiny.
MINULÝ TÝDEN: ČT 1 v pátek opět zazářila v hlavním vysílacím čase
Nejsledovanějším filmem na hlavní Nově se staly Pozdravy ze spermabanky, které si v prime time pustilo 450 tisíc diváků. Následujícího komiksového Iron Mana si naladilo 264 tisíc diváků starších patnácti let, z toho ale 225 tisíc spadalo do věkové skupiny od 15 do 54 let. Podobný poměr mezi obecnou a mladší cílovou skupinou měl i odpolední Harry Potter a vězeň z Azkabanu, kterého na Nově sledovalo 140 tisíc diváků nad patnáct let, z toho celých 115 tisíc bylo mladších 54 let.