Těsným vítězstvím pořadu VIP Prostřeno! skončil úterní souboj Primy family s televizí Nova o nejsledovanější formát hlavního vysílacího času. Podle serveru MediaGuru.cz oslovilo VIP Prostřeno! v průměru 925 tisíc dospělých diváků, což představovalo 27,89 procenta publika. Reality show Farma na Nově sledovalo 912 tisíc dospělých diváků při podílu 26,98 procenta. U mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, na kterou cílí Nova, bylo pořadí pořadů opačné.
K TÉMATU: Farma v pondělí výrazněji porazila VIP Prostřeno!, Nova zvýšila náskok před Primou
„U diváků od 15 do 54 let měla Farma 31,02-procentní podíl na sledovanosti. Vedlo se i Comebacku, který dosáhl podílu 28,17 procenta,“ sdělila serveru DigiZone.cz Marie Fianová z tiskového oddělení Novy. VIP Prostřeno! dosáhlo v kategorii diváků od 15 do 54 let podle MediaGuru.cz podílu 22 procent. V celodenních podílech na dospělém publiku si udržela prvenství Nova (20,45 procenta) před Primou family 19,69 procenta) a ČT 1 (12,34 procenta). Olympijské přenosy zvýšily celodenní podíl sportovní ČT 4 až na 11,14 procenta, což ji posunulo na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi.