Hlavní navigace

Ústřední téma podzimní konference Innovation Day je Monetizace HbbTV

24. 9. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Co pro nás tento pojem znamená? Označuje snad budoucnost TV vysílání, novou platformu propagace nebo interaktivní prostor pro reklamu? Dozvíte se už 7. října na konferenci v Praze.

Nové digitální technologie vstupují do tradičního televizního světa a stále více se propojují s online světem. Dokážete si představit, jak rozsáhlý prostor naladíme na televizích v příštích pěti nebo dokonce deseti letech prostřednictvím HbbTV? Co vše nám v následujících letech dovolí naladit hybridní televize HbbTV? Dokážeme efektivně připravit zajímavý reklamní prostor v interaktivní televizi?

Další ročník Innovation Day, který proběhne už ve středu 7. října 2015 v City Tower Praha 4, se pokusí odpovědět na otázky, co nás čeká na poli HbbTV a na jaké novinky se můžeme v nejbližší době těšit. Moderátor konference Jan Potůček (šéfredaktor DigiZone.cz) postupně představí řadu odborníků nejen z České republiky, ale také zahraničí.

Martinem Gebauerem, CEO Českých Radiokomunikací, si budeme povídat o tom, co vše dokážeme připravit pro HbbTV v České republice. Daniel Grunt, ředitel Prima on-line, účastníkům konference představí konkrétní výstupy HbbTV za Prima on-line. Technický ředitel TV Óčko Lukáš Hnilička nám poradí, jak si vychovat vlastní hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah. Ředitel nových médií České televize Pavel Kohout prozradí budoucí trendy ve vývoji aplikací pro HbbTV a nastíní možnosti nové normy 2.0. Robert Mitka, Business Development Manager Českých Radiokomunikací, napoví, jak si stojí HbbTV z pohledu monetizace. Obchodní ředitel HTTV pro oblast Evropy, Středního Východu a Afriky Patrick Rabu poukáže na stávající nasazování HbbTV ve světě a odtajní, co vše nás v HbbTV prostoru čeká. Příklady interaktivních HbbTV reklam vysílaných v polských televizních stanicích představí Pawel Tutka z polské hybra.tv. A co ovlivní budoucnost televize během následujících pěti let a zda budou k dispozici běžné televize s HbbTV, napoví Petr Neméth z Českých Radiokomunikací.

BRAND24

Podrobnosti o programu se dočtete na oficiálních stránkách konference Innovation Day: Monetizace HbbTV.

Konferenci organizuje TUESDAY Business Network pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu. Generálním partnerem konference jsou České Radiokomunikace, mediálními partnery jsou servery DigiZone.cz a Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).