Hlavní navigace

UPC opět mezičtvrtletně klesl počet zákazníků kabelové televize

5. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
5. 11. 2010

UVNITŘ TABULKA O pět tisíc zákazníků kabelové televize méně měla ke konci třetího čtvrtletí letošního roku v porovnání s výsledky druhého kvartálu společnost UPC Česká republika. V součtu zákazníků analogové a digitální kabelové televize dosáhla k 30. září 2010 celkem 525 600 zákazníků, vyplývá z pravidelné čtvrtletní zprávy o hospodaření společnosti Liberty Global, která UPC vlastní. Ke konci druhého čtvrtletí šlo o 530 700 klientů. Firmě sice přibývali zákazníci digitální kabelové služby UPC Digital, ale bylo jich méně, než kolik lidí odhlásilo analogovou kabelovou televizi.

TABULKA: Vývoj počtu zákazníků UPC Česká republika po kvartálech do roku 2008

Zatímco digitální kabelové televizi UPC přibylo mezikvartálně 5 200 zákazníků a ke konci září vykazovala 402 400 klientů, analogové kabelové televizi ubylo 10 300 zákazníků a ke konci třetího čtvrtletí si ji předplácelo 123 200 domácností. Zájem o kabelovou televizi UPC mírně, ale vytrvale klesá od posledního čtvrtletí roku 2008. Firma si ale úbytek zákazníků videoslužeb (snižuje se i počet diváků satelitní televize UPC Direct) kompenzuje zvyšujícím se počtem zákazníků s připojením k internetu a pevnou telefonní linkou.

BRAND24

K TÉMATU: Počet zákazníků satelitní služby UPC Direct nadále klesá. Je jich 83 tisíc

UPC nedávno ohlásila překonání hranice 400 tisíc zákazníků vysokorychlostního internetu, pevnou telefonní linku od ní mělo ke konci třetího čtvrtletí letošního roku 183 500 zákazníků. Počet domácností připojených k internetu prostřednictvím kabelu od UPC brzy překoná počet domácností s digitální kabelovou televizní od této společnosti.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).