Hlavní navigace

Týdenní podíl Novy těsně pod hranicí 40 procent, Nova Cinema rekordní

27. 11. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
27. 11. 2008

UVNITŘ GRAF A TABULKA Televizi Nova se minulý týden málem podařilo pokořit v průměrném denním podílu na divácích starších patnácti let hranici 40 procent. Hodnotou 39,93 procenta se přiblížila k číslům, kterých dosahovala naposledy letos na jaře. Oproti předchozímu týdnu si Nova polepšila o 0,76 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin Nova oslovovala v průměru 44,49 procenta dospělých diváků, kteří zrovna sledovali televizi.

GRAF: Podíl českých televizí na sledovanosti ve 47. týdnu 2008 (PDF, 23kB)

Dalšího rekordu ve sledovanosti dosáhnul i filmový kanál Nova Cinema. V uplynulém týdnu ji sledovalo denně v průměru 0,72 procent diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize (to je o dvě setiny procentního bodu více než minule). V hlavním vysílacím čase podíl Novy Cinema na publiku vystoupal až na 0,75 procenta, což je vůbec nejvíc od chvíle, kdy tento program měří svou sledovanost prostřednictvím peoplemetrů.

TABULKA: Vývoj týdenní sledovanosti českých televizí za celý rok 2008

Televizi Prima diváci spíše utíkali. V celodenním průměru dosáhla podílu 17,75 procenta, což je o 0,17 procentního bodu méně v předchozím týdnu. Během prime time podíl Primy ještě klesl na 16,96 procenta. Ještě většího propadu se dočkala ČT 1. V celodenních číslech dosáhla průměrného podílu 20,17 procenta, o 1,02 procentního bodu méně než v předchozím týdnu. Během prime time její podíl vystoupal na 21,04 procenta. ČT 2 rovněž klesala, ale o poznání méně. V celodenních číslech z 6,15 na 6,11 procenta, v hlavním vysílacím čase dosáhla Dvojka průměrného podílu 5,07 procenta.

BRAND24

Digitální programy České televize minulý týden mírně posilovaly. Zpravodajská ČT 24 dosáhla celodenního průměrného podílu na divácích starších patnácti let ve výši 1,46 procenta, což je o 0,18 procentního bodu více než v předchozím týdnu. Během prime time ale tento průměrný podíl klesl na 0,95 procenta. Sportovní kanál ČT 4 oslovoval minulý týden po celý den v průměru 0,98 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna sledovali televizi. V hlavním vysílacím čase jeho podíl klesl na průměrných 0.95 procenta.

Malým kabelovým a satelitním televizím, zahrnutým do kolonky „ostatní televize“, sledovanost mírně stoupla. Celodenní podíl na sledovanosti jim vystoupal na 12,88 procenta, o 0,24 procentního bodu výš než v předminulém týdnu. V hlavím vysílacím čase jejich podíl tradičně klesl, tentokrát na 9,79 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).