Hlavní navigace

Televize zastupované agenturou Atmedia posilují, zejména u mladých

25. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
25. 8. 2011

UVNITŘ GRAFY Srpen hraje do karet televizních stanic, které při prodeji reklamních časů zastupuje agentura Atmedia. Za první tři srpnové týdny posílily svůj podíl na sledovanosti jak v klíčové skupině diváků od 15 do 54 let, tak u dětí od čtyř do 14 let, informoval mediální zástupce agentury Martin Roman.

K TÉMATU: Prodejce reklamy na kabelovkách At Media mění logo a název

BRAND24

Dle TV metrového měření dosáhl podíl zastupovaných stanic za první tři srpnové týdny nejvyšších letošních hodnot – u dětí ve věku 4 až 14 let je to 12,46 procenta, mezi mladými diváky ve věku 15 – 34 let 3,72 procenta a u hospodyň s dětmi pak 4,17 procenta. V dětské cílové skupině a mezi hospodyněmi je to dokonce nejlepší výsledek od ledna 2010, konstatoval Roman.

Uvedené výsledky potvrzují, že diváci tematických TV stanic mají svá specifika. Mimo jiné i v oblasti intenzivnějšího sledování TV v rámci letních měsíců, komentoval výsledky generální ředitel české pobočky Atmedie Petr Majerik. Firma zastupuje při prodeji reklamních časů na dvě desítky tematických kanálů včetně hudební televize Óčko či dětské stanice Disney Channel.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).