Hlavní navigace

Telefónica rozjíždí reklamní kampaň na podporu televize do kapsy O2TV GO

2. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – „Hlavní roli tentokrát dostal táta „správňák“, který oželí fotbal na velké televizní obrazovce v obýváku,“ uvedl Pavel Jankovský, ředitel marketingové komunikace v O2.

Reklamní kampaň na propagaci sledování televize v mobilu a tabletu, tedy produkt O2TV GO, od dnešního dne rozjíždí operátor Telefónica Czech Republic na internetu, v televizi, outdooru i tištěných periodicích. V neoficiálním spotu, který firma poskytla novinářům, se objevují tváře jejího tiskového oddělení, mimo jiné mluvčí Hany Farghali a specialistka mediální komunikace Kateřina Mikšovská. Oficiální čtvrtminutové a půlminutové reklamní spoty budou k vidění na obrazovce kanálů mediální skupin NovaPrima a dále na TV Barrandov a stanicích zastupovaných agenturou Atmedia.

GLOSA: Tak dlouho jsme čekali na Horizon od UPC, až přišla O2TV Go!

V rámci on-line kampaně stojí O2TV a O2TV GO na velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou reklamou a O2. Hlavní roli tentokrát dostal táta „správňák“, který oželí fotbal na velké televizní obrazovce v obýváku a pro zachování klidu na domácím hřišti se raději přesune s mobilem na lavičku v parku. Díky aplikaci O2TV GO mu ale žádný gól stejně neunikne, konstatoval ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský, Kreativní koncept připravila agentura VCCP Bratislava, režie reklamních spotů se ujal mladý režisér Tomáš Řehořek.

BRAND24

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).