Reklamní kampaň na propagaci sledování televize v mobilu a tabletu, tedy produkt O2TV GO, od dnešního dne rozjíždí operátor Telefónica Czech Republic na internetu, v televizi, outdooru i tištěných periodicích. V neoficiálním spotu, který firma poskytla novinářům, se objevují tváře jejího tiskového oddělení, mimo jiné mluvčí Hany Farghali a specialistka mediální komunikace Kateřina Mikšovská. Oficiální čtvrtminutové a půlminutové reklamní spoty budou k vidění na obrazovce kanálů mediální skupin Nova a Prima a dále na TV Barrandov a stanicích zastupovaných agenturou Atmedia.
GLOSA: Tak dlouho jsme čekali na Horizon od UPC, až přišla O2TV Go!
V rámci on-line kampaně stojí O2TV a O2TV GO na velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou reklamou a O2. Hlavní roli tentokrát dostal táta „správňák“, který oželí fotbal na velké televizní obrazovce v obýváku a pro zachování klidu na domácím hřišti se raději přesune s mobilem na lavičku v parku. Díky aplikaci O2TV GO mu ale žádný gól stejně neunikne,
konstatoval ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský, Kreativní koncept připravila agentura VCCP Bratislava, režie reklamních spotů se ujal mladý režisér Tomáš Řehořek.