Společnosti Telefónica Czech Republic a HBO Europe upozornily na technické problémy, které nastaly po spuštění videoportálu HBO GO pro klienty IPTV služby O2TV. HBO se za ně omluvilo svým divákům prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Twitter. Podle informací od O2 CZ došlo na jejich straně k technickým problémům při zpracovávání ověřovacích kódů nutných k registraci. Registrace se povede většinou až na několikátý pokus po delší prodlevě. Situaci společně řešíme, omlouváme se za komplikace,
uvedlo HBO.
K TÉMATU: Portál HBO GO konečně i pro klienty O2TV, na dva měsíce bude zdarma
Na problémy na straně Telefóniky upozornili už včera večer také čtenáři serveru DigiZone.cz. Škoda, zatím mi to nejde registrovat. Přitom mám placené HBO u O2 a mám i ten registrační kód, ale na HBO GO to pořád hlásí, že se nepodařila registrace,
napsal do diskuse náš čtenář s nickem Mujmuf. HBO GO je pro klienty O2 dostupné od včerejška. Z velkých operátorů by přístup u nás k tomuto portálu měla svým klientům brzy nabídnout i společnost UPC Česká republika. K tomuto kroku dojde pravděpodobně do konce června.
Doplněno v pondělí 19. května 18:55:
K chybě došlo na naší straně – v pátek v časovém rozmezí mezi 6.00 a 14.00 neprobíhala synchronizace registračních kódů korektně. V tomto časovém období došlo ke 120 pokusům, ze kterých pouze 26 neprošlo. Chyba byla během pátečního odpoledne odstraněna. Pokud by problém přetrvával, doporučujeme zákazníkům restartovat set-top-box,
uvedla pro DigiZone.cz specialistka mediální komunikace firmy Kateřina Mikšovská.