Hlavní navigace

Také Nova Cinema měla rekordní týden: denní podíl 2,38%

27. 7. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
27. 7. 2009

UVNITŘ TABULKA Historicky nejvyššího průměrného denního podílu na publiku ve věku od 15 do 54 let dosáhnul minulý týden filmový kanál Nova Cinema. Podle mluvčí Novy Michaely Fričové si ho každý den naladilo v průměru 2,38 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let, kteří zrovna sledovali televizi. V hlavním večerním čase od 19 do 23 hodin průměrný denní podíl Novy Cinema dosáhl dokonce hodnoty 2,56 procenta.

TABULKA: Vývoj týdenních podílů českých televizí na sledovanosti za celý rok 2009 (cílová skupina 15+)

BRAND24

V pondělí 20. července od 20 hodin přitáhl diváky k obrazovkám Nova Cinema akční americký film Atomový vlak, který dosáhl 8,76 procentního podílu na sledovanosti v cílové skupině 15 až 54 let a sledovalo jej 139 tisíc diváků v cílové skupině 15 až 54 let, přiblížila Fričová. Film Atomový vlak se umístil na 33. místě v žebříčku TOP 40 nesledovanějších pořadů v cílové skupině 15 až 54 let ze všech televizních stanic, dodala.

Cílová skupina diváků ve věku od 15 do 54 let je pro Novu důležitější než klasická cílová skupina diváků starších 15 let (bez omezení horní hranice věku), v níž se poměřují výsledky jednotlivých televizních stanic. Podle výsledků dosažených u této cílové skupiny totiž prodává reklamní časy.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).