Hlavní navigace

Také na Slovensku vyhrála druhé kolo Talentmania nad Talentem. Ale těsně

7. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
7. 9. 2010

Nejsledovanější slovenské televizi Markíza se podařilo uhájit vítězství své talentové show Talentmania, kterou vysílá společně s českou Novou, nad konkurenčním pořadem Česko Slovensko má talent na televizi Joj i u druhého dílu těchto konkurenčních pořadů. Talentmanii na Markíze sledovalo v neděli večer 771 tisíc diváků starších dvanácti let, Česko Slovensko má talent na Jojce o 40 tisíc diváků méně. Informoval o tom server Mediálne.sk.

K TÉMATU: Souboj talentových soutěží vyhrála Nova, ale jen o 200 tisíc diváků

BRAND24

Z hlediska podílů na publiku dosáhla Markíza a její Talentmania hodnoty 38 procent u publika staršího dvanácti let a 40,6 procenta u cílové skupiny publika ve věku od 12 do 54 let. Joj a druhý díl její soutěže Česko Slovensko má talent oslovil 36,1 procenta dospělého publika a 39,5 procenta diváků ve věku od 12 do 54 let, kteří zrovna trávili čas u televize. Obě televize si oproti prvním dílům talentových soutěží polepšily jak v podílech na publiku, tak v absolutních počtech diváků.

Druhý nedělní díl Talentmanie na Markíze sledovalo o 15 tisíc diváků starších dvanácti let více než první, druhý díl soutěže Česko Slovensko má talent dokonce o 133 tisíc diváků starších dvanácti let více než úvodní.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).