Hlavní navigace

SuperStar v neděli sledovanější než Vinaři, na čele u dospělého publika ČT 1

21. 9. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nesčetněkrát reprízovaná americká komedie Sám doma nepřestává přitahovat diváky k obrazovkám. Primě Cool pomohl včera film zejména u mladšího publika.

U mladých vedla SuperStar, humoresky na třetí pozici

Nejsledovanějším večerním pořadem u dospělého publika se staly s 1,097 milionu diváků při podílu (share) 26,61 % Četnické humoresky. Populární seriál byl druhým nejsledovanějším nedělním formátem na televizních obrazovkách hned po hlavní zpravodajské relaci Novy, kterou vidělo 1,406 milionu diváků (share 38 %; 36,87 % v 15–54). SuperStar byla po 20. hodině druhým nejsledovanějším pořadem s 845 tisíci diváky (share 22,99 %), prvenství ovšem držela v kategorii mladšího publika, kde byl její podíl 25,4 %, zatímco Četnické humoresky měly v této kategorii 21,91 %.

SOBOTNÍ DATA: Česko Slovensko má talent jedničkou sobotního večera, ale jen u publika 15+

Speciál Střepin, který včera vysílala Nova k problematice uprchlické krize, se mezi pět nejsledovanějších pořadů televize nedostal. Nad milionem diváků ještě figurovaly Sportovní noviny. Nova byla v neděli nejsledovanější televizí s výjimkou celodenního podílu u publika staršího 15 let. Tady si díky hodnotě 19,36 % uzmula vítězství Jednička České televize. Té se dařilo i v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde její share překročil 20% hranici. Prima se musela spokojit s pozicí trojky a celodenním podílem 14,88 %. Večer televize poskočila na hodnotu 17,15 %. Vinaře II vidělo 823 tisíc diváků (share 19,99 %; 22,1 % v 15–54). Četnické humoresky tak byly v této kategorii až těsně trojkou.

Graf podílu kanálů (20. 9. 2015)
Graf podílu skupin (20. 9. 2015)
Kanály – průměrné podíly (20. 9. 2015)

Komedie Sám doma vytáhla Primu Cool u mladšího publika

Nesčetněkrát reprízovaná americká komedie Sám doma nepřestává přitahovat diváky k obrazovkám. Primě Cool pomohl včera film zejména u mladšího publika, kde získal share 8,7 %. Komedie, která k obrazovkách přilákala celkem 222 tisíc diváků (share 5,63 %), zajistila stanici ve skupině 15–54 večerní podíl 7,25 %, což byl více než dvojnásobek hodnoty, kterou se v danou chvíli mohla pochlubit Nova Cinema. Ta nicméně porazila Cool v rámci celodenních podílů. Největší zájem diváků vzbudila romantika Krásná pokojská.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: SuperStar opět nestačila na Četnické humoresky, u mladých ale s přehledem vyhrála

Celodenní podíl TV Barrandov se dostal na hodnotu 5,07 %. Největší měrou se na této cifře podílelo hlavní zpravodajství, které oslovilo téměř 300 tisíc diváků. Stanici přineslo share 11,45 %. Naopak Stopy života příliš velkou „díru do světa“ se 157 tisíci diváky (share 3,75 %) neudělaly. Primetimový podíl televize měl hodnotu 4,3 %. Na ČT Sport vzbudil zvýšený zájem duel Synot ligy mezi Spartou Praha a Sigmou Olomouc. Utkání si nenechalo ujít 189 tisíc diváků (share 8,65 %; 8,69 % v 15–54). ČT Sport měla nadprůměrný celodenní share 4 % v obou diváckých skupinách.

Top 10 všechny stanice (20. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (20. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (20. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (20. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (20. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (20. 9. 2015)
Top 5: ČT art (20. 9. 2015)
Top 5: Nova (20. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (20. 9. 2015)
Top 5: FANDA (20. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (20. 9. 2015)
Top 5: TELKA (20. 9. 2015)
Top 5: Prima (20. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (20. 9. 2015)
Top 5: Prima love (20. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (20. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (20. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (20. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (20. 9. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (20. 9. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).