Hlavní navigace

Studie: Internet krade televizím diváky

27. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
27. 2. 2008

Internet je nejpoužívanějších médiem v USA. Takový závěr studie U.S. Consumer Online Behavior Survey. Uživatelé tráví na internetu v průměru 32,7 hodin týdně, což je téměř dvakrát více, než kolik času věnují sledování televizního vysílání.

Celkem stráví Američané u televize, rozhlasu, novin, časopisů nebo internetu 70,6 hodin týdně. Americký divák sleduje televizní vysílání v průměru 16,4 hodin týdně. Nejmenší zájem projevují Američané o tisk, kterému věnují jen 3,9 hodin týdně.

BRAND24

Z průzkumu, kterého se v září a říjnu loňského roku zúčastnilo 992 respondentů starších 15 let, dále vyplývá, že mladší lidé upřednostňují internet a nahrazují jím tradiční média jako televizi, rozhlas a tisk. Naopak starší respondenti uvedli, že se více obracejí právě na tradiční média. Podle odhadů množství času stráveného využíváním internetu ještě poroste, a to na úkor televizního vysílání. Nejvíce na rozmach internetu podle studie doplatí tištěná média, jejichž prodej v USA i západní Evropě v posledních letech neustále klesá.

Zdroj: Rapid TV News

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).