Hlavní navigace

StarDance měla víc diváků než Televizní noviny, Novu v sobotu večer ohrožovala i Prima

8. 11. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Talent v přímém souboji se StarDance dosáhl jen polovičního výkonu taneční show, ČT art díky Sluhovi dvou pánů v prime time nad Primou love.

ČT 1 v prime time atakovala podíl 30 %

Drtivé vítězství ČT 1 nad ostatními českými televizemi měřenými peoplemetry zajistila v sobotu taneční show StarDance. Nejenže se stala nejsledovanějším pořadem dne, ale zároveň Jedničce zajistila pozici lídra na trhu jak v hlavním vysílacím čase, kdy ČT 1 vykázala průměrný podíl 28,38 procenta, tak za celý den (20,49 procenta). Během prime time Jednička nad Novou zvítězila v cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v celodenních číslech ale prvenství v této kategorii zůstalo Nově. A kolik diváků tedy sledovalo StarDance? Samotné soutěžní klání od osmé večer do půl desáté zhlédlo v průměru 1,385 milionu dospělých diváků a 34,37 procenta publika (27,18 procenta ve věku 15 až 54 let), vyhlášení výsledků od půl desáté pak 1,418 milionu dospělých při podílu 35,52 procenta (28,00 procenta v kategorii 15 až 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: Doktor Martin absolutním vítězem pátku, u mladých jej dohnaly filmy na Nově i Primě

Pro srovnání: Televizní noviny na Nově v sobotu od půl osmé zaujaly 1,315 milionu dospělých a 34,89 procenta publika. Zprávy Novy byly úspěšnější jen u mladšího publika od 15 od 54 let, u kterého zaujaly 34,54 procenta diváků u televizních obrazovek. Komerční televize nedokázaly StarDance nijak čelit, konkurenční show Česko Slovensko má talent na Primě dosáhla méně než polovičního výkonu oproti taneční soutěži na Jedničce. Konkrétně ji od čtvrt na devět sledovalo v průměru 615 tisíc dospělých diváků a 15,21 procenta publika (19,44 procenta ve věku 15 až 54 let). Nejhůře dopadla Nova, která proti oběma show nasadila českou komedii U mě dobrý od Jana Hřebejka. Od 20:20 ji vidělo v průměru 400 tisíc dospělých diváků a pouze 10,39 procenta publika (13,74 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (7. 11. 2015)
Graf podílu kanálů (7. 11. 2015)
Graf podílu skupin (7. 11. 2015)

Komedii U mě dobrý málem porazila i ČT 2

StarDance pomohla ČT 1 i v pozdějších časech, kdy na ni od 21:45 navázal přenos z předávání cen Atlet roku. Ujít si ho nenechalo 738 tisíc dospělých diváků a 23,55 procenta publika (16,45 procenta ve věku 15 až 54 let). Nově se v případě hlavního večerního pořadu, komedie U mě dobrý, dokonce sledovaností blížila ČT 2, která nabídla dokument z cyklu Válečná generace. Od osmé večer jej vidělo nadprůměrných 329 tisíc dospělých diváků a 8,14 procenta publika (ale jen 4,50 procenta ve věku 15 až 54 let). Dobře se vedlo i následnému filmu Země policajtů, který od tři čtvrtě na deset zhlédlo 296 tisíc dospělých diváků a 10,25 procenta publika (8,08 procenta ve věku 15 až 54 let). Bodovala i Nova Cinema, jež snímkem Temný rytíř povstal oslovila od 20:00 v průměru 244 tisíc dospělých a 6,97 procenta publika (11,37 procenta ve věku 15 až 54 let).

MINULÁ SOBOTA: Talent spadl na Primě díky StarDance a Kameňáku 4 pod půlmilion diváků

BRAND24

Filmový kanál Novy uspěl i s odpolední reprízou komedie Zkus mě rozesmát, kterou v pátek večer vysílal hlavní kanál Novy. Na Nově Cinema jej od 15:45 vidělo 209 tisíc dospělých diváků a 10,24 procenta publika (17,25 procenta ve věku 15 až 54 let). Ve stejnou dobu se dařilo i ČT Sport, hokejový zápas Česka s Finskem zhlédlo od půl čtvrté 217 tisíc dospělých diváků a 10,41 procenta publika (12,79 procenta ve věku 15 až 54 let). Barrandovu se dařilo zejména s hlavní zpravodajskou relací Naše zprávy, kterou si od půl sedmé nenechalo ujít 250 tisíc dospělých diváků a 8,51 procenta publika (ale jen 3,54 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČT art se díky divadelnímu záznamu Sluha dvou pánů podařilo od 20:20 porazit Primu love, když záznam s Miroslavem Donutilem zhlédlo 108 tisíc dospělých diváků a 2,98 procenta publika (3,04 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný film Dívka z divočiny na Primě love vidělo 107 tisíc dospělých a 2,74 procenta publika, ale jen 1,60 procenta ve věku 15 až 54 let.

Top 10 všechny stanice (7. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (7. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (7. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (7. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (7. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (7. 11. 2015)
Top 5: ČT art (7. 11. 2015)
Top 5: Nova (7. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (7. 11. 2015)
Top 5: FANDA (7. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (7. 11. 2015)
Top 5: TELKA (7. 11. 2015)
Top 5: Prima (7. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (7. 11. 2015)
Top 5: Prima love (7. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (7. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (7. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (7. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (7. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (7. 11. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).