Hlavní navigace

Sport1 ode dneška s novým vizuálem

1. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
1. 10. 2008

Sportovní kanál Sport1 patřící pod společnost Chello Central Europe, která provozuje v České republice také programy deko, Minimax a TV Paprika, prochází tzv. rembrandingem. Od podzimu 2008 klade vedení společnosti důraz mj. na obnovu a rozvoj, a proto i tento kanál dostal nový vzhled. V minulých dnech prošel podobnou změnou také kanál deko (dříve TV Deko). Je to reakce na změny trendů a na stále nové a nové požadavky ze strany diváků, řekla při této příležitosti Barbora Florková ze společnosti Chello Central Europe.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Maďarský Sport 2 expanduje do Česka prostřednictvím satelitu

Dobrou zprávou pro sportovní fanoušky je fakt, že vedení kanálu se rozhodlo obohatit program o práva na Italský pohár (Coppa Italia). V nejbližší budoucnosti je prvořadým úkolem společnosti zvyšovat kvalitu. Jak přiznal generální ředitel Chello Central Europe Gábor Horváth Dori, změna zevnějšku byla nutná zejména proto, že dosavadní vizuál už působil zastarale. Do České republiky také brzo vstoupí sportovní kanál Sport2 ze stejné stáje. Zaměřit by se měl především na fotbal, kterého by mělo být v programu 60 %.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).