Hlavní navigace

Sobotní prohra hokejistů se Švýcarskem zatím nejsledovanějším přenosem olympiády

16. 2. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL –  ČT Sport byla v sobotu jasně nejsledovanější televizí v Česku, a to jak za celý den, tak v prime time, v obou základních cílových skupinách

Česko – Švýcarsko s 1,632 milionem diváků

Nejvíce diváků od zahájení zimních olympijských her v Soči sledovalo sobotní přenos zápasu českých hokejistů se Švýcarskem. Poslední duel v základní skupině zaujal od 18 hodin na ČT Sport průměrně 1,632 milionu dospělých diváků a 42,56 procenta publika, čímž se stal nejsledovanějším pořadem dne napříč všemi televizními stanicemi. Porazil dokonce i Televizní noviny na Nově, které od půl osmé večer vidělo 1,080 milionu dospělých a 25,53 procenta publika. V mladší divácké kategorii 15 až 54 let hokej dosáhl dokonce podílu 53,95 procenta, zatímco Televizní noviny výrazně méně než obvykle: 18,23 procenta.

PÁTEČNÍ DATA: Hokej Česko – Lotyšsko s rekordním podílem téměř 60%, vítězem pátku První republika

Velmi sledované bylo i sobotní hokejové utkání USA – Rusko, které si na ČT Sport od půl druhé odpoledne nenechalo ujít 752 tisíc dospělých diváků a 35,93 procenta publika (40,95 procenta ve věku 15 až 54 let). Celé odpolední pásmo olympijského vysílání na ČT Sport od poledne do 23:20 hod. vidělo v průměru 732 tisíc dospělých diváků a 25,78 procenta publika (31,40 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den pak ČT Sport dosáhla podílu 24,04 procenta (28,44 procenta u publika od 15 do 54 let), zatímco hlavní kanál pouze 14,57 procenta, resp. 16,86 procenta. ČT Sport zůstala lídrem i v prime time s podílem 20,22 procenta (26,11 procenta u publika od 15 do 54 let).

MINULÁ SOBOTA: ČT Sport v sobotu nejsledovanější televizí, biatlon viděl milion diváků

Olympiádě se dařilo i na ČT 2. Klasické lyžování 4×5 km štafetu žen sledovalo od jedenácté dopoledne 396 tisíc dospělých diváků a 23,11 procenta publika (19,28 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den pak Dvojka dosáhla podílu 5,14 procenta na publiku starším 15 let a 5,40 procenta v kategorii 15 až 54 let.

BRAND24

Kanály – průměrné podíly (15. 2. 2014)
Graf podílu kanálů (15. 2. 2014)
Graf podílu skupin (15. 2. 2014)

Vítězem večera Zázraky přírody, u mladých film na Nově

Vyjma olympijské přenosy se v sobotu nejlépe dařilo zábavnému pořadu Zázraky přírody na ČT 1. Od osmé večer jej vidělo v průměru 834 tisíc dospělých diváků a 20,20 procenta publika. Film Na sv. Valentýna na hlavním kanálu Novy vidělo od 20:20 průměrně 701 tisíc dospělých a 19,10 procenta publika a zábavnou soutěžní show Máme rádi Česko na Primě od čtvrt na devět 663 tisíc dospělých s podílem 16,71 procenta. U mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let vyhrál film na Nově s podílem 24,95 procenta, poté následovalo Máme rádi Česko s podílem 15,77 procenta a teprve po nich Zázraky přírody s podílem 13,36 procenta.

Tradičně nadprůměrná byla v sobotu pozdě večer TV Barrandov s talk show Sejdeme se na Cibulce. Od jedenácté večer ji sledovalo 219 tisíc dospělých diváků a 11,49 procenta publika (ale jen 4,56 procenta ve věku 15 až 54 let). V konkurenci olympiády uspěl i film Matrix Revolutions na Nově Cinema. Od osmé večer jej vidělo v průměru 213 tisíc dospělých diváků a 5,44 procenta publika (8,74 procenta ve věku 15 až 54 let). Velmi dobrý výsledek měla ČT art s pořadem Nevyjasněná úmrtí věnovaným Jiřímu Šlitrovi. Od půl desáté večer jej vidělo 72 tisíc dospělých diváků a 2,12 procenta publika. Podíl ČT art v prime time díky tomu vzrostl na 0,89 procenta.

Top 10 všechny stanice (15. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (15. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (15. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (15. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (15. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (15. 2. 2014)
Top 5: ČT art (15. 2. 2014)
Top 5: Nova (15. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (15. 2. 2014)
Top 5: FANDA (15. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (15. 2. 2014)
Top 5: TELKA (15. 2. 2014)
Top 5: Prima (15. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (15. 2. 2014)
Top 5: Prima love (15. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (15. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (15. 2. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).