Hlavní navigace

Šlágr TV první den v peoplemetrech: 1,92 %. Porazila Fandu, Primu love i Primu Zoom

2. 5. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

V celodenním podílu na dospělém publiku se Šlágr TV ve středu přiblížila Nově Cinema, která o státním svátku vykázala podprůměrný výsledek

Téměř dvouprocentního podílu na dospělém publiku dosáhla za středu 1. května lidová Šlágr TV. Právě za první máj byly poprvé uvolněny výsledky měření její sledovanosti prostřednictvím peoplemetrů. Šlágr TV oslovila za celý den 1,92 procenta diváků starších 15 let, kteří zrovna seděli u televizní obrazovky. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin to bylo 1,63 procenta publika, vyplývá z měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO).

K TÉMATU: Šlágr TV bude v multiplexu 3 i po 31. březnu, prodloužila smlouvu do roku 2018

Celkem Šlágr TV ve středu sledovalo na 430 tisíc dospělých diváků, nejsledovanější byl pořad Co staříček říkávali, který dosáhl podílu 2,4 procenta. Po osmé hodině večer televize vykázala lepší výsledky sledovanosti než za celý den, podle agentury Atmedia vykázala od 20:00 do 23:00 průměrný podíl 2,1 procenta. „Přiznávám, že jsme tak skvělé výsledky během prvního dne měření nečekali. Je to pro nás velmi milé překvapení, které potvrzuje dobrý obchodní potenciál stanice,” prohlásil Robert Kvapil, jehož společnost TRV stanici obchodně zastupuje.

K TÉMATU: Bývalý šéf TV Barrandov Robert Kvapil komerčně zastupuje lidovou Šlágr TV

BRAND24

V celodenních číslech se Šlágru podařilo ve středu porazit Primu love (1,62 procenta), Primu Zoom (1,71 procenta), Fandu (1,31 procenta), Smíchov (0,78 procenta) i Telku (0,77 procenta). Výrazně se také přiblížila podílu Novy Cinema, která si o státním svátku pohoršila na podprůměrných 2,06 procenta. Šlágr TV boduje hlavně u staršího publika, v cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhla celodenního podílu 0,41 procenta, v prime time 0,50 procenta. Z dřívějších vyjádření zástupců stanice vyplývá, že nejsilnější diváckou skupinu Šlágru tvoří lidé starší 55 let.

Do konce dubna se výsledky Šlágr TV započítávaly do skupiny neměřených stanic označovaných “ostatní televize”. Té ve středu oproti úterý výrazně klesl celodenní podíl na dospělém publiku – z 9,83 na 7,39 procenta. Naopak vzrostl podíl televizí zastupovaných agenturou Atmedia, mezi něž se od května započítá i Šlágr TV. Zatímco v úterý 30. dubna celodenní podíl Atmedia na dospělém publiku dosáhnul hodnoty 1,78 procenta, ve středu 1. května to bylo již 3,79 procenta. Atmedia, která dosud prodávala reklamu jen na mladší cílové skupiny diváků, kvůli Šlágr TV vytvořila i balíček pro skupinu D15+.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).