Hlavní navigace

Skokany minulého týdne TV Barrandov a Fanda, nejvíc se propadla Prima family

16. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAF A TABULKA Z plnoformátových televizí nejvíc rostla Nova, meziročně si ale opět pohoršila nejvíc ze všech televizí měřených peoplemetry

Nejvíce rostoucími českými televizemi z hlediska průměrného celodenního podílu na dospělém publiku byly minulý týden TV Barrandov a Fanda. Barrandov si polepšil o 0,52 procentního bodu na hodnotu 4,78 procenta, čímž se ale v podstatě vrátil z podprůměrné hodnoty v předminulém týdnu na svoje standardní čísla. Podíl Fandy stoupnul o 0,43 procentního bodu na hodnotu 1,36 procenta, vůbec nejvyšší od zařazení tohoto programu do peoplemetrů. Vyplývá to z pravidelné týdenní zprávy Asociace televizních organizací (ATO). 

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Největší pokles oproti předminulému týdnu naopak vykázala Prima family, a to i přes to, že se udržela nad hranicí 20 procent. Hlavní kanál Primy si pohoršil o 0,67 procentního bodu na hodnotu 20,26 procenta. Konkurenční Nova vykázala nárůst o 0,29 procentního bodu na hodnotu 23,99 procenta, ČT 1 stagnovala na podílu 16,08 procenta, který byl o jednu setinu procentního bodu vyšší než v předminulém týdnu. Výraznější pokles zasáhnul zpravodajskou ČT 24, která si pohoršila o 0,40 procentního bodu na hodnotu 5,49 procenta (opět ale šlo spíš o návrat do normálu). 

K TÉMATU: Skokanem předminulého týdne ČT Sport, Prima family opět posunula letošní rekord

Z pohledu tří největších televizních skupin a jejich kumulovaném podílu na dospělém publiku minulý týden zvítězila Nova Group, která za celý den oslovila v průměru 29,78 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas u televize. Jako jediná si také oproti předminulému týdnu polepšila, a to o 0,58 procentního bodu. V pořadí druhá Česká televize si pohoršila o 0,76 procentního bodu na podíl 28,79 procenta a třetí Prima Group klesla o 0,78 procentního bodu na hodnotu 26,24 procenta. 

BRAND24


Zdroj: ATO – Mediaresearch

Celodenní průměrné podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 45. týdnem minulého roku nejvíce rostla zpravodajská ČT 24, a to o 1,10 procentního bodu (z loňských 4,39 na letošních 5,49 procenta). Pro zpravodajský kanál České televize nejde o ojedinělý výkyv, meziroční růsty o víc než procentní bod vykazuje prakticky každý týden. Naopak největší meziroční pokles patří tradičně hlavnímu kanálu Novy, který si pohoršil o 4,49 procentního bodu, když kles z loňských 28,48 na letošních 23,99 procenta.

Průměrné celodenní podíly televizí za 45. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 16,08 + 0,01 + 0,93
ČT 2 4,21 – 0,05 + 0,54
ČT Sport 3,01 – 0,32 – 0,02
ČT 24 5,49 – 0,40 + 1,10
Nova 23,99 + 0,29 - 4,49
Nova Cinema 4,43 – 0,14 – 0,52
Fanda 1,36 + 0,43 – nevysílal –
Prima family 20,26 - 0,67 – 0,19
Prima Cool 3,92 – 0,17 + 0,44
Prima love 2,06 + 0,06 + 0,48
TV Barrandov 4,78 + 0,52 – 0,39
Atmedia 1,80 + 0,06 – 0,09
ostatní TV 8,61 + 0,52 + 0,85

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).