Hlavní navigace

Skokanem minulého týdne byla televize Nova, naopak nejvíc klesala Prima family

5. 9. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAF A TABULKA Kromě Novy si minulý týden polepšila už jenom TV Barrandov a ČT 4, zájem rostl také o „ostatní televize“

Návrat na předprázdninová čísla zaznamenala minulý týden televize Nova, která v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku oproti předminulému týdnu rostla nejvíce ze všech českých televizí měřených peoplemetry. Polepšila si o 3,19 procentního bodu na hodnotu 25,28 procenta. Podobných čísel Nova dosahovala naposledy na přelomu června a července, tedy před letní přestávkou svých seriálových stálic Ulice a Ordinace v růžové zahradě 2. Vyplývá to z týdenního reportu Asociace televizních organizací (ATO).

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Naopak největší pokles minulý týden vykázala Prima family, která si oproti předminulému týdnu pohoršila o 1,27 procentního bodu na hodnotu 17,33 procenta. Klesala ale i většina dalších televizí, s výjimkou TV Barrandov a sportovního kanálu ČT 4. Významnější snížení podílu se dotklo kromě Primy family i programu ČT 1 a Novy Cinema. Naopak mírný růst už čtvrtý týden po sobě zaznamenávají „ostatní televize“, tedy programy, které nejsou samostatně měřeny peoplemetry a mezi nimiž je i Fanda, nový program Novy pro muže.

K TÉMATU: ČT 24 skokanem předminulého týdne. Stoupala i Nova, naopak Prima family a ČT 1 klesaly

BRAND24

Z pohledu tří největších televizních skupin minulý týden zvítězila v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku Nova Group (29,87 procenta), která si taky jako jediná oproti předminulému týdnu polepšila. Druhou pozici obsadila Česká televize s kumulovaným podílem 28,86 procenta a třetí Prima Group s 23,46 procenty. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let vykázala Nova Group souhrnný podíl 34,34 procenta, Česká televize 22,96 procenta a Prima Group 22,81 procenta.


Zdroj: ATO – Mediaresearch

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.

V meziročním srovnání s 35. týdnem minulého roku si nejvíc polepšila ČT 1, jejíž průměrný celodenní podíl na dospělém publiku stoupnul o 2,70 procentního bodu z loňských 14,05 na letošních 16,75 procenta. Největší pokles pak vykázala televize Nova, a to o 2,89 procentního bodu z loňských 28,17 na letošních 25,28 procenta. Pokles větší než o jeden procentní bod zaznamenala i Prima family a ČT 4, o víc než procentní bod si naopak polepšily „ostatní televize“ a téměř o jeden procentní bod i Prima love.

Průměrné celodenní podíly televizí za 35. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 16,75 – 0,82 + 2,70
ČT 2 3,94 – 0,23 – 0,66
ČT 4 2,67 + 0,48 - 1,95
ČT 24 5,50 – 0,30 + 0,91
Nova 25,28 + 3,19 - 2,89
Nova Cinema 4,59 – 0,77 + 0,38
Prima family 17,33 - 1,27 - 1,15
Prima Cool 3,74 – 0,22 + 0,40
Prima love 2,39 – 0,21 + 0,92
TV Barrandov 5,64 + 0,20 0
Atmedia 2,19 – 0,29 + 0,25
ostatní TV 9,98 + 0,24 + 1,09

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).