Největší nárůst v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku zaznamenala minulý týden televize Nova. V průměru ji denně sledovalo 26,04 procenta diváků starších 15 let, kteří zrovna trávili čas u televizní obrazovky. Naopak největší pokles vykázal sportovní kanál ČT 4, který si oproti předminulému týdnu pohoršil o 4,30 procentního bodu na hodnotu 6,48 procenta. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) zajišťuje společnost Mediaresearch.
AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012
V meziročním srovnání s 25. týdnem minulého roku si obě televize pozice prohodily. Nejvíce stoupala sportovní ČT 4 (o 3,61 procentního bodu na 6,48 procenta), zatímco největší pokles vykázala tradičně Nova, tentokrát o 4,34 procenta (z podílu 30,38 procenta). Meziročně si hodně polepšila i Prima love, jejíž týdenní podíl stoupnul o 1,56 procentního bodu na hodnotu 2,50 procenta. O 0,92 procentního bodu na podíl 4,21 procenta stoupla Prima Cool a o 0,79 procentního bodu si polepšila zpravodajská ČT 24 na hodnotu 5,21 procenta.
Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.
Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj |
---|---|---|---|
ČT 1 | 15,48 | + 1,62 | – 0,49 |
ČT 2 | 3,56 | – 0,43 | – 0,10 |
ČT 4 | 6,48 | - 4,30 | + 3,61 |
ČT 24 | 5,21 | - 0,13 | + 0,79 |
Nova | 26,04 | + 2,04 | - 4,34 |
Nova Cinema | 5,23 | + 0,63 | + 0,23 |
Prima family | 17,05 | – 0,06 | – 0,62 |
Prima Cool | 4,21 | + 0,11 | + 0,92 |
Prima love | 2,50 | – 0,05 | + 1,56 |
TV Barrandov | 4,91 | + 0,17 | – 0,31 |
Atmedia | 1,67 | – 0,01 | – 0,14 |
ostatní TV | 7,66 | + 0,41 | – 1,01 |