Hlavní navigace

Šéfem reklamního zastoupení Primy, Óčka a Barrandova bude Ladislav Dianiška

30. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Věřím, že díky své schopnosti budovat a vést úspěšné obchodní týmy dokáže ještě dále rozvíjet služby Media Clubu,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Ředitelem Media Clubu, společnosti, která má na starosti reklamní zastoupení mediálních skupin Prima, Óčko a TV Barrandov, bude od středy 1. dubna dvaačtyřicetiletý Ladislav Dianiška. Ten na Primu přichází s dvacetiletou zkušeností na obchodních, marketingových i logistických pozicích. Jeho posledním působištěm byla soukromá zdravotnická síť Santé a TeamPrevent, kde působil jako ředitel úseku strategie obchodu a marketingu. Obdobnou pozici dříve zastával ve firmách Kostelecké uzeniny a Crocodille, jako obchodní ředitel také působil ve společnostech Tchibo Praha a Poděbradka.

BRAND24

K TÉMATU: Reklamní zastoupení Primy a Óčka změní vedení, Jelínek jde na novou pozici

Jsem velmi rád, že na pozici obchodního ředitele můžeme přivítat někoho s tak bohatými zkušenostmi, jako je Ladislav Dianiška. Věřím, že díky své schopnosti budovat a vést úspěšné obchodní týmy dokáže ještě dále rozvíjet služby Media Clubu a posilovat vztahy se zákazníky, uvedl při této příležitosti Marek Singer, generální ředitel FTV Prima. Dianiška ve funkci nahradí Petra Jelínka, který z Media Clubu neodchází, ale přesouvá se naopak na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale, tedy ve volném překladu šéf prodeje nových médií. Společnost zastupuje při prodeji reklamy i mediální domy Radio United a Londa (Rádio Impuls).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).