Hlavní navigace

Šéf Novy: Digitální kampaň neprobíhá, televize by rády pomohly

31. 3. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 322915
31. 3. 2009

Generální ředitel TV Nova Petr Dvořák řekl, že digitální kampaň ohledně vypnutí analogu v Praze prakticky neprobíhá. Chybí mu především oslovení diváků prostřednictvím televizí, jiné formy prezentace nepovažuje za dostatečné ani efektivní.

Jestliže chcete přesvědčit diváky, nejlepším médiem je právě televize. Připadá mi absurdní, že v době kdy má běžet intenzivní kampaň, tak se jen vybírá agentura. Nestačí, že uspořádáte pět veřejných besed o digitalizaci, na které přijde 20 lidí na každou, a to ještě v lepším případě. Podobně je problém i s Diginovinami. Rád bych věděl, komu vůbec přišly do schránky?“ ptá se Dvořák.

V sálu hotelu Jalta se přihlásil jediný člověk ze všech účastníků konference, který opravdu dostal Diginoviny do schránky. „To není moc dobrý výkon,“ komentoval Dvořák. „Do dneška za námi do Novy nikdo nepřišel, a neřekl že by chtěl pomoct s realizací kampaně, že má ty a ty nápady a že by měl možnost je zafinancovat, to se zatím nestalo. Protože uvědomme si, že kampaň je financována z veřejných peněz. Jenže neprojevuje se to. Nikdo si u nás neobjednal reklamní čas na kampaň, přitom jsme ochotni poskytnout výrazné slevy. Vzhledem k tomu, že máme konec března a za měsíc máme vypínat tak očekávám, že Praha by měla být připravena.

BRAND24

Pavel Hanuš z ČT: Kampaň nemusí dělat z Pražanů „anténáře“

Řediteli Novy ale oponoval vedoucí projektu digitalizace České televize Pavel Hanuš. Podle něj je informovanost o nástupu digitálu v Praze dostatečná a žádnou kampaní nelze přinutit diváky, aby opravdu přešly na digitální příjem. Podle něj je nejlepším způsobem „kampaně“ právě vypnutí analogového vysílání, protože jen to se opravdu dotkne všech. Podle něj není nutné dělat z Pražanů „anténáře“. „Vypnuli jsme ČT2. Znáte lepší kampaň než to, že se to dotkne všech? O tom, že se vypíná analog vědí Pražané už dávno. Chcete udělat kampaní ze všech Pražanů antenáře? Pokud ano, to se nepodaří. Praha je specifická, přes 90% lidí ví že se zde vypíná a přechází na digitál. Otázka je, co mají lidi udělat pro to, aby si zajistili příjem? Tohle myslím kampaň řeší.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).