Obdélníkový banner se zobrazoval po přepnutí na stanici Óčko ve spodní části obrazovky, kde byl viditelný po dobu deseti sekund. Kolem banneru dál probíhal bez přerušení program. Pepa.cz vytvořil banner s nabídkou slevy na produkty, které má na své webové stránce. Divák musel zadat speciální URL, vytvořenou pro tuto kampaň, a vyžádat si slevu.
Ze sto tisíc impresí vzniklo přes sedm set návštěv webové stránky, což zadavatel označil za skvělý výsledek vzhledem k faktu, že divák musel URL ručně přepsat do prohlížeče
. Ze sedmi set zobrazení stránky bylo vyžádáno sedmnáct slevových kuponů.
PSALI JSME: R2B2 vyvinulo další programatické reklamní formáty pro televizi
Viditelnost banneru byla 85 procent, což je podle Adform Digital Advertising Benchmark Report H1 2015 více než jakýkoliv jiný bannerový formát. Viditelnost v tomto případě značí diváky, kteří viděli banner po celou dobu jeho zobrazení, což bylo deset sekund. Průměrný čas shlédnutí banneru byl 9,67 sekund.
Na kampani spolupracovaly společnosti R2B2 a Hybrid, které dlouhodobě vyvíjejí reklamní formáty v HbbTV. V lednu 2016 spustily první programaticky prodanou reklamu v hybridní aplikaci ve formě banneru. V současné době jejich nabídka obsahuje dva videoformáty Preroll a Switchroll a tři bannerové formáty – Banner, Big Banner a Push2Play s funkcí spuštění videa.