Hlavní navigace

Reklamní kampaň v HbbTV? Ruční přepisování URL zájemce neodradilo

2. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: R2B2
Slevový portál Pepa.cz vyzkoušel brandovou kampaň v HbbTV, na které si otestoval působení nového formátu na chování uživatele.

Obdélníkový banner se zobrazoval po přepnutí na stanici Óčko ve spodní části obrazovky, kde byl viditelný po dobu deseti sekund. Kolem banneru dál probíhal bez přerušení program. Pepa.cz vytvořil banner s nabídkou slevy na produkty, které má na své webové stránce. Divák musel zadat speciální URL, vytvořenou pro tuto kampaň, a vyžádat si slevu.

Ze sto tisíc impresí vzniklo přes sedm set návštěv webové stránky, což zadavatel označil za skvělý výsledek vzhledem k faktu, že divák musel URL ručně přepsat do prohlížeče. Ze sedmi set zobrazení stránky bylo vyžádáno sedmnáct slevových kuponů.

PSALI JSME: R2B2 vyvinulo další programatické reklamní formáty pro televizi

Tipy C

Viditelnost banneru byla 85 procent, což je podle Adform Digital Advertising Benchmark Report H1 2015 více než jakýkoliv jiný bannerový formát. Viditelnost v tomto případě značí diváky, kteří viděli banner po celou dobu jeho zobrazení, což bylo deset sekund. Průměrný čas shlédnutí banneru byl 9,67 sekund.

Na kampani spolupracovaly společnosti R2B2 a Hybrid, které dlouhodobě vyvíjejí reklamní formáty v HbbTV. V lednu 2016 spustily první programaticky prodanou reklamu v hybridní aplikaci ve formě banneru. V současné době jejich nabídka obsahuje dva videoformáty Preroll a Switchroll a tři bannerové formáty – Banner, Big Banner a Push2Play s funkcí spuštění videa.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).