Hlavní navigace

První republika v pátek nejsledovanější, večer ale díky Harrymu Potterovi ovládla Nova

22. 2. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Z olympiády se mezi deset nejsledovanějších pořadů dne probojovala jen štafeta žen v biatlonu s téměř 40procentním podílem na publiku

Večer bodovala Nova Cinema

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem pátku se stal seriál První republika na ČT 1. Od osmé večer jej vidělo v průměru 1,392 milionu dospělých diváků a 34,12 procenta publika. Jednička tradičně bodovala i dokumentárním cyklem 13. komnata, který si od deváté večer nenechalo ujít 903 tisíc dospělých diváků a 22,80 procenta publika, a zejména talk show Všechnopárty, již od půl desáté vidělo 1,159 milionu dospělých s podílem 31,34 procenta. Film Harry Potter a Princ dvojí krve na hlavním kanálu Novy vidělo od 20:20 průměrně 646 tisíc dospělých diváků a 18,61 procenta publika, reality show Farmář hledá ženu od čtvrt na devět na Primě 531 tisíc dospělých s podílem 13,11 procenta.

ČTVRTEČNÍ DATA: Zájem o olympiádu po vyřazení českých hokejistů klesl, ČT Sport s podílem pod 10 %

Mladší diváci od 15 do 54 let dali přednost Harrymu Potterovi před První republikou. Film na Nově dosáhl v této kategorii podílu 30,12 procenta, zatímco seriál na Jedničce 28,32 procenta. Primě se tradičně lépe dařilo s Show Jana Krause, již vidělo od čtvrt na jedenáct 587 tisíc dospělých diváků a 20,58 procenta publika (ale jen 17,95 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema uspěla s hlavním večerním filmem, českou komedií Nekecej a pádluj, již od osmé večer vidělo 249 tisíc dospělých a 6,26 procenta publika (8,98 procenta ve věku 15 až 54 let). Slušnou sledovanost měl i následující snímek Pevné pouto, který si od desáté večer nenechalo ujít 151 tisíc dospělých a 6,95 procenta publika (9,16 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (21. 2. 2014)
Graf podílu kanálů (21. 2. 2014)
Graf podílu skupin (21. 2. 2014)

Zájem o olympiádu už opadá

Z olympijského vysílání se mezi deset nejsledovanějších pořadů dne napříč televizemi probojovala jen štafeta žen v biatlonu, již si od 15:25 na ČT Sport nenechalo ujít 805 tisíc dospělých diváků a 39,99 procenta publika (39,74 procenta ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na trhu byl zajímavý i hokej mezi Švédskem a Finskem, který od 12:50 zhlédlo 324 tisíc dospělých diváků a 24,00 procenta publika (24,79 procenta ve věku 15 až 54 let). Na ČT 2 z olympiády bodovalo alpské lyžování – slalom žen, v němž bojovala Šárka Strachová. První kolo od 13:42 vidělo 141 tisíc dospělých diváků a 8,10 procenta publika, druhé od 17:12 pak 424 tisíc dospělých s podílem 16,81 procenta.

BRAND24

MINULÝ PÁTEK: Hokej Česko – Lotyšsko s rekordním podílem téměř 60%, vítězem pátku První republika

Olympiáda ale v pátek už nepřitahovala tolik pozornosti jako v uplynulých dnech, ČT Sport se v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let posunula na pozici čtyřky na trhu, u mladších od 15 do 54 let byla trojkou, když těsně porazila hlavní kanál Primy. V prime time si sice podržela pozici čtvrté nejsledovanější televize, ale zejména v kategorii 15 až 54 let jí na paty šlapala Nova Cinema. Zajímavé je, že ačkoli ČT 1 tradičně porazila svým seriálem První republika všechny ostatní televize, v průměrném podílu na dospělém publiku starším 15 let za celý prime time zůstala těsně za hlavním kanálem Novy. Rozdíl mezi nimi byl pouhých 0,48 procentního bodu.

Top 10 všechny stanice (21. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (21. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (21. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (21. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (21. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (21. 2. 2014)
Top 5: ČT art (21. 2. 2014)
Top 5: Nova (21. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (21. 2. 2014)
Top 5: FANDA (21. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (21. 2. 2014)
Top 5: TELKA (21. 2. 2014)
Top 5: Prima (21. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (21. 2. 2014)
Top 5: Prima love (21. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (21. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (21. 2. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).