Hlavní navigace

První republika se opět přetahovala o mladé s Indiana Jonesem, mírně klesla

29. 3. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nad milion diváků se po osmé hodině večer dostala už jen Všechnopárty, začátek prime time narušily přenosy hokeje a fotbalu

Nova díky zpravodajské hodině lídrem

Přetahovaná mezi ČT 1 a Novou, kdo o pátečním večeru od 20:00 osloví více mladších diváků od 15 do 54 let, pokračuje. V širší kategorii všech dospělých nad 15 let ale s přehledem vede seriál První republika na Jedničce, který si však tento týden mírně pohoršil, když oslovil v průměru 1,258 milionu dospělých diváků a 31,83 procenta publika. Indiana Jones a Království křišťálové lebky na hlavním kanálu Novy oslovil ve stejnou dobu 698 tisíc dospělých diváků a 19,74 procenta publika. Ve výše zmíněné kategorii 15 až 54 let ale těsně zvítězil Indiana Jones s podílem 27,99 procenta, zatímco První republika v této cílové skupině oslovila 27,39 procenta publika.

ČTVRTEČNÍ DATA: Divadlo Járy Cimrmana tradičním tahákem Dvojky, podíl u mladšího publika přes 9 %

Nad milion dospělých diváků se v pátek večer po osmé hodině dostala už jen Všechnopárty na ČT 1. Od půl desáté ji sledovalo v průměru 1,019 milionu dospělých, což představovalo 28,89 procenta publika. Konkurenční Show Jana Krause přitáhla k Primě od čtvrt na jedenáct 558 tisíc dospělých diváků a dosáhla podílu 21,99 procenta. Jednička ještě bodovala dokumentem z cyklu 13. komnata, tradičně nasazeném mezi První republikou a Všechnopárty. Vidělo jej 873 tisíc dospělých diváků a 22,85 procenta publika. Přesto se Jednička o pátečním prime time nestala lídrem trhu, Nově pomohla její tradičně silná zpravodajská hodina.

Kanály – průměrné podíly (28. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (28. 3. 2014)
Graf podílu skupin (28. 3. 2014)

ČT Sport a Fanda bodovaly večerními přenosy

Z menších televizí se v pátek večer dařilo zejména Nově Cinema, jejíž hlavní večerní film Z džungle do džungle vidělo od osmé večer 213 tisíc dospělých diváků a 5,59 procenta publika (6,78 procenta ve věku 15 až 54 let). Zle si nevedl ani hlavní večerní dokument na ČT 2 – Jaguáři zrozeni pro svobodu. Od 20:00 jej vidělo 190 tisíc dospělých diváků a 4,80 procenta publika. Lehce podprůměrný výsledek uhrál film Tonoucí se stébla chytá na TV Barrandov. Od čtvrt na devět oslovil 156 tisíc dospělých diváků a 4,15 procenta publika.

BRAND24

MINULÝ PÁTEK: První republika v pátek podlehla u mladých diváků Indiana Jonesovi na Nově

Páteční večer ale ovlivnily atraktivní domácí sportovní přenosy. ČT Sport nabídla dva zápasy hokejové Tipsport extraligy, z nichž ten sledovanější mezi HC Kometou Brno a HC Škodou Plzeň vidělo od 20:25 v průměru 144 tisíc dospělých diváků a 3,90 procenta publika (5,09 procenta ve věku 15 až 54 let). Zápas fotbalové Gambrinus ligy mezi Bohemians 1905 a Baníkem Ostrava na Fandovi sledovalo od čtvrt na devět večer 115 tisíc dospělých diváků a 3,04 procenta publika (3,09 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (28. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (28. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (28. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (28. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (28. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (28. 3. 2014)
Top 5: ČT art (28. 3. 2014)
Top 5: Nova (28. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (28. 3. 2014)
Top 5: FANDA (28. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (28. 3. 2014)
Top 5: TELKA (28. 3. 2014)
Top 5: Prima (28. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (28. 3. 2014)
Top 5: Prima love (28. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (28. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (28. 3. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).