Hlavní navigace

Případy 1. oddělení „zaparkovaly“ okolo milionu a půl diváků

4. 2. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nově Cinema udělali zajímavý podíl u mladšího publika Bídníci z roku 1998. Nenechalo si je ujít 271 tisíc diváků.

Jednička s podílem u mladších diváků přes 22 %

Stabilní sledovanost si drží nová kriminálka České televize. Bez větších výkyvů má okolo milionu a půl diváků. Včera se na ni podíval 1,498 milionu diváků při podílu na publiku (share) 33,58 %. U publika mladšího měla dokonce share téměř 36 %. Případy 1. oddělení byly druhým nejsledovanějším pořadem dne hned po Televizních novinách. Na Nově si je nenechal ujít 1,979 milionu diváků (share 47,62 %; podíl 45,68 % u publika 15–54). Přes milion diváků se přehoupl i seriál Ulice a Sportovní noviny. Oba pořady vysílá Nova.

NEDĚLNÍ DATA: Cyklokros na ČT Sport sledovanější než Davis Cup, podíl pořadu na publiku byl 20 %

Na Jedničce si špatně nevedl například ani sitcom Čtvrtá hvězda. Vidělo ho 881 tisíc diváků (share 20,81 %; podíl 26,26 % u publika 15–54). Tato skutečnost se podepsala i na primetimových hodnotách stanice, kdy v obou diváckých skupinách ČT 1 překročila podíl 22 %. Nejsledovanější televizí byla ve všech částech dne i diváckých skupinách Nova. V pondělí ji sledovalo téměř 25 % publika staršího 15 let a necelých 27 % publika ve věku od 15 do 54 let. Pozici trojky na trhu si po celý den udržela Prima. Od Jedničky České televize ji však dělilo necelé 1 %.

Graf podílu kanálů (3. 2. 2014)
Graf podílu skupin (3. 2. 2014)
Kanály – průměrné podíly (3. 2. 2014)

Podíl Bídníků u mladších diváků přes 8 %

V prime time zabodovala z menších stanic především Nova Cinema, a to u diváků mladších. Verze Bídníků z roku 1998 měla v této skupině publika share 8,19 %. Celkově se na film podívalo 271 tisíc diváků (share 6,84 %). Konkurenční TV Barrandov oslovila zábavnou soutěží Kurňa, co to je? 232 tisíc diváků (share 5,21 %). Podobný podíl jako Nově Cinema Bídnici udělali Primě Cool Simpsonovi u publika 15–54. Na rozdíl od sesterského kanálu Novy ale seriál na Coolu trval pouze 20 minut a do prime time se tak logicky nepromítl.. vidělo ho 150 tisíc diváků (share 3,94 %).

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Prima byla v pondělí málem dvojkou trhu, pozici jedničky obhájila Nova

Na Fandovi se dostal nad sto tisíc diváků jediný pořad, a to Kobra 11 vysílaná od 21:12. Měla jich 102 tisíc (share 2,63 %; podíl 3,42 % u publika 15–54). 123 tisíc diváků se podívalo na Primě love na Sběratelé kostí (share 3,28 %). Nad dvousettisícovou hranici se dostaly Události, komentáře na ČT 24, které si nenechalo ujít 204 tisíc diváků (share 7,61 %). Dokument Apokalypsa – Hitler vidělo 184 tisíc diváků (share 4,13 %). 142 tisíc diváků si pustilo na Déčku večerníček O skřítku Rachochejlovi (share 4,12 %; podíl 8,08 % u publika 15–54). ČT Sport, ČT art, Prima Zoom, Smíchov i Telka měly méně než 100 tisíc diváků. 

Top 10 všechny stanice (3. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (3. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (3. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (3. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (3. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (3. 2. 2014)
Top 5: ČT art (3. 2. 2014)
Top 5: Nova (3. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (3. 2. 2014)
Top 5: FANDA (3. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (3. 2. 2014)
Top 5: TELKA (3. 2. 2014)
Top 5: Prima family (3. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (3. 2. 2014)
Top 5: Prima love (3. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (3. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (3. 2. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).