Hlavní navigace

Prima s příznakem hybridního vysílání HbbTV u všech svých kanálů v DVB-T

25. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Komerční dvojka doposud využívala hybridní vysílání pro testovací účely. Reklamní kampaň si zde vyzkoušel mobilní operátor Vodafone. V minulosti se zde objevily i další aplikace.

Provozovatel stanic Prima, tedy firma FTV Prima, ve spolupráci se společností České Radiokomunikace zapojila příznak hybridního vysílání HbbTV u všech svých programů v pozemním vysílání. Jde konkrétně o televizi Prima, Primu Cool, Primu love, Primu Zoom a také Primu Max. Příznak HbbTV je zapojen nejen v celoplošných multiplexech 2 a 3 Českých Radiokomunikací, ale také v pražské Regionální síti 12 tohoto operátora (kanál 47). Zde byly šířeny programy Prima a Prima Cool původně ve vysokém rozlišení (HDTV), nyní jde pouze o standardní kvalitu obrazu.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Hybridní vysílání se u kanálů Primy nejvíce „chytlo“ na Primě Cool

Prima doposud využívala hybridní vysílání pro komerční účely. Reklamní kampaň si zde vyzkoušel mobilní operátor Vodafone. V minulosti se zde objevily například krátkodobé aplikace pro animovaný film V hlavě, který právě vstupuje do on-line a DVD distribuce, a testovací aplikaci pro připravovaný archiv Prima Play. Právě videoportál Primy by měl být do hybridního vysílání televize implementován v následujících týdnech až měsících. Není vyloučeno, že komerční televizní dvojka přijde i s některými dalšími novinkami. Vedle FTV Prima podporuje HbbTV i Česká televize a hudební Óčko.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).