Hlavní navigace

Prima love má další týdenní rekord: podíl 1,32% u diváků od 15 do 54 let

12. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
12. 7. 2011

UVNITŘ FOTO Nejvyššího průměrného celodenního podílu na publiku ve věku od 15 do 54 od svého startu dosáhla minulý týden Prima love, ženský kanál televize Prima. Podle PR koordinátora Primy Václava Mazánka si připsala průměrný podíl 1,32 procenta. V širší cílové skupině diváků starších patnácti let pak Prima love druhý týden po sobě překonala hranici jednoprocentního podílu na trhu. Stalo se tak desátý týden od zařazení Primy love do peoplemetrů.

K TÉMATU: Prima love za minulý týden poprvé s podílem nad 1%, i Barrandov stoupá

Ženský kanál Primy ale dosud neplní zadání vedení televize, které od něj očekávalo rychlejší nástup než u sesterské Primy Cool. Ta překonala v týdenním podílu na publiku hranici jednoho procenta už šestý týden po zařazení do peoplemetrů, zatímco Prima love o tři týdny později. V desátém týdnu elektronického měření sledovanosti dosáhla Prima Cool průměrného celodenního podílu 1,24 procenta u diváků starších patnácti let, Prima love se za stejnou dobu drží pod touto hodnotou.

ČTĚTE TAKÉ: Prima love má první čísla sledovanosti. Od 1. května ji měří peoplemetry

BRAND24

Minulý týden ale Prima love bodovala na celosvětové soutěži televizního designu Promax BDA v New Yorku, kde tvůrci její grafiky, české designové studio Oficina, získalo hlavní cenu v kategorii Logo design network/channel all media. Dlouhodobá spolupráce se studiem Oficina přináší kromě unikátního vzhledu nových televizních stanic rodiny Prima také řadu ocenění – dva stříbrné evropské Promaxy získala loni grafika stanice Prima Cool, upozornila šéfka marketingu a PR Primy Denisa Schulzová.

Zlatá soška Promax BDA pro Primu love (Foto: TV Prima)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).