Hlavní navigace

Prima Cool díky Lize mistrů s Plzní v úterý večer druhá po Nově

6. 11. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ DATA ZA JEDNOTLIVÉ KANÁLY – Druhý poločas zápasu Viktorie Plzeň s úřadujícím vítězem Ligy mistrů Bayernem Mnichov se probojoval mezi deset nejsledovanějších pořadů dne

Fotbal nijak nenarušil sledovanost Ordinace

Mimořádně úspěšné úterý má za sebou Prima Cool, která nabídla v hlavním vysílacím čase přenos zápasu fotbalové Ligy mistrů mezi domácí Viktorií Plzeň a vítězem minulého ročníku Bayernem Mnichov. Druhý poločas se dokonce probojoval mezi deset nejsledovanějších pořadů dne napříč televizními stanicemi, když jej od 21:45 hod. vidělo v průměru 732 tisíc dospělých diváků a 23,08 procenta publika (26,93 procenta ve věku 15 až 54 let). První poločas si od 20:40 hod. nenechalo ujít 588 tisíc dospělých a 13,80 procenta publika, v mladší cílové skupině 15 až 54 let pak 15,72 procenta. Prima Cool tak za celý prime time dosáhla podílu 10,14 procenta na publiku starším 15 let a 12,49 procenta v cílové skupině 15 až 54 let.

PONDĚLNÍ DATA: Pondělí vyhrál seriál Četnické humoresky, u diváků od 15 do 54 let zvítězil Gympl

Právě u mladšího publika od 15 do 54 let se Prima Cool v hlavním vysílacím čase stala druhou nejsledovanější televizí v zemi po hlavním kanálu Novy (za prime time dosáhla podílu 36,66 procenta). Pro porovnání: mateřská Prima vykázala podíl 10,00 procenta, ČT 1 o něco více: 11,78 procenta. Za celý den pak Prima Cool oslovila v průměru 6,77 procenta dospělého publika nad 15 let a 9,53 procenta v kategorii 15 až 54 let, což v obou cílových skupinách znamenalo pozici čtyřky na trhu. Fotbal nijak nenarušil sledovanost seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově, který si udržel pozici lídra s 1,819 miliony dospělými diváky a podílem 43,04 procenta (40,48 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (5. 11. 2013)
Graf podílu kanálů (5. 11. 2013)
Graf podílu skupin (5. 11. 2013)

VyVolení na polovině výkonu Ligy mistrů

ČT 1 se musela u svých Nejlepších trapasů od 20:10 hod. smířit s pozicí trojky na trhu. Soubor krátkých příběhů vidělo v průměru 578 tisíc dospělých diváků a 13,79 procenta publika. Zúčtování VyVolených na Primě si nenechalo od čtvrt na devět ujít 322 tisíc dospělých diváků a osm procent publika (devět procent ve věku 15 až 54 let). Lehce nadprůměrného výsledku dosáhnul hlavní večerní dokument na ČT 2 z cyku Generál Patton. Od osmé hodiny večer jej sledovalo v průměru 230 tisíc dospělých diváků a 5,61 procenta publika. Komunistický seriál Třicet případů majora Zemana si na TV Barrandov nenechalo od půl desáté ujít 214 tisíc dospělých diváků a 7,51 procenta publika (8,02 procenta ve věku 15 až 54 let).

BRAND24

MINULÉ ÚTERÝ: Ordinace měla v úterý přes 1,8 milionu diváků, krize v ČSSD zvedla podíl ČT 24

Noční živý pohled do vily VyVolených na Primě love zaujal od 21:50 hod. 143 tisíc dospělých diváků a 4,62 procenta publika (5,40 procenta ve věku 15 až 54 let). Za zmínku také stojí jeden z nejúspěšnějších pořadů kulturního kanálu ČT art za poslední týdny, záznam koncertu Čechomor 25 let. Od 20:25 hod. si jej nenechalo ujít 32 tisíc dospělých diváků a 0,75 procenta publika (1,40 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT art tak v prime time u mladší divácké skupiny D15–54 dosáhla podílu 0,52 procenta.

Top 10 všechny stanice (5. 11. 2013)
Top 5: ČT1 (5. 11. 2013)
Top 5: ČT2 (5. 11. 2013)
Top 5: ČT24 (5. 11. 2013)
Top 5: ČT sport (5. 11. 2013)
Top 5: ČT :D (5. 11. 2013)
Top 5: ČT art (5. 11. 2013)
Top 5: Nova (5. 11. 2013)
Top 5: Nova Cinema (5. 11. 2013)
Top 5: FANDA (5. 11. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (5. 11. 2013)
Top 5: TELKA (5. 11. 2013)
Top 5: Prima family (5. 11. 2013)
Top 5: Prima COOL (5. 11. 2013)
Top 5: Prima love (5. 11. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (5. 11. 2013)
Top 5: TV Barrandov (5. 11. 2013)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).