Hlavní navigace

Prima Cool a televize Óčko se spojí při přípravě festivalu Vodafone You Fest

9. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Festival by měl nabídnout spojení hudby, youtuberingu, gamingu, lifestylu a fresh food festivalu, to vše pod střechou pražského Průmyslového paláce.

První ročník multižánrového festivalu chce přinést rozmanitou škálu zábavy. Prostor Průmyslového paláce bude rozdělen na několik tematických zón. V jedné části vystoupí nejoblíbenější mladí čeští a slovenští hudební interpreti a populární youtubeři, ale připravujeme i workshopy, gaming a food zónu, vysvětluje marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha.

Festival chce cílit nejen na mladé diváky, ale i na jejich rodiče. Těm nabízí relax&beauty zone, chlapský koutek i doplňkový program pro ty nejmenší. Na výběru vystupujících interpretů se podílela televize Óčko. Hrajeme hudbu populárních mladých zpěváků a kapel. Ukazujeme jejich život. Žijeme s youtubery. Komentujeme módu, životní styl, trendy. A teď to všechno dohromady ukážeme naživo na jednom místě, uvedl Štěpán Wolde, generální ředitel stanice. Na zářijové akci vystoupí Majk Spirit + H16, SLZA, Monika Bagárová, Sebastian, ATMO Music, Pavel Callta, Light & Love, Štěpán Urban, Martin Harich a další.

BRAND24

Mezi hudebními vystoupeními budou pódiu vládnout čeští youtubeři jako NejFake, GetTheLouk, Fallenka, DeeThane, SterakDary, Martin Rota a další. Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli spojit značku Vodafone s You Festem, je náš koncept #jetovtobě. Festival kombinuje hudbu, youtubering, gaming a fashion, a spojuje tak všechny influencery a youtubery, se kterými v naší kampani #jetovtobě spolupracujeme, říká manažerka pro řízení značky a kampaní společnosti Vodafone Vladimíra Doleželová.

Centrální část Průmyslového paláce představí gaming zone, kde se návštěvníci mohou utkat v turnaji v HearthStone a užít si nejnovější gadgety a technické vychytávky. Připraveny jsou i workshopy například s Šárkou Pančochovou a Benem Cristovao. Levé křídlo Průmyslového paláce bude zaměřeno na starší návštěvníky a rodiče. Akci připravila agentura Solootions ve spolupráci s Óčkem Promotion. Bližší info najdou zájemci na webu televize a festivalu.


Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).