Hlavní navigace

Při sledování zpravodajství vede televize a internet

11. 12. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
11. 12. 2008

Minulý měsíc zkoumala společnost Mediaresearch frekvenci sledovanosti zpravodajství v různých typech médií, preference a hlavní faktory ovlivňující návštěvnost médií dle důležitosti vzhledem ke zpravodajství. Kromě internetu a rozhlasu byla do průzkumu zahrnuta také televize. Ta má zejména díky hlavnímu zpravodajství vysílanému ve večerních hodinách více než dvě pětiny diváků, kteří sledující zprávy jednou denně. Více než třetina diváků sleduje zpravodajství v televizi i několikrát denně a 13 % diváků zhlédne zprávy 3–4× týdně, vyplývá z průzkumu.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Měření sledovanosti projde kvůli digitalizaci změnami. Peoplemetry nestačí

Co se týká času stráveného sledováním zpravodajství, zde jsou televize i internet rovnocennými médii. Zatímco první si vyhradí v našem denním režimu 35 minut, druhé 36 min. Necelou půl hodinu denně v průměru poslouchají lidé zpravodajství také v rádiu. V denním průměru je čas strávený sledováním zpravodajství v televizi, rádiu i v novinách mezi muži a ženami srovnatelný. Ve výsledku je možné konstatovat, že respondenti dávají přednost sledování zpravodajství v televizi či na zpravodajských webech.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).