Hlavní navigace

Podíl Novy padá kvůli reprízám: minulý týden pouhých 35,51 procenta

10. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
10. 7. 2008

Televize Nova dosáhla v uplynulém týdnu druhého nejhoršího výsledku sledovanosti za letošní rok. Po celý den ji v průměru sledovalo 35,51 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas před obrazovkou. To je o 1,26 procentního bodu méně než předminulý týden. V hlavním vysílacím čase Nova dosáhla podílu 38,83 procenta. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací zajišťuje společnost Mediaresearch.

GRAF: Podíly českých televizí na trhu za 27. týden 2008 (PDF, 23kB)

Za horšími výsledky Novy je jednoznačně letní schéma této televize, neboť od minulého týdne Nova pozastavila vysílání premiérových dílů všech svých původních seriálů. Naopak televize Prima v nich pokračuje, a její sledovanost minulý týden stoupla. V celodenních číslech o 1,02 procentního bodu na 20,17 procenta a dvacetiprocentní hranici udržela i v prime time: 20,16 procenta.

BRAND24

Lepší výsledky než předminulý týden vykázal také první program České televize. Za celý den jej v průměru sledovalo 22,10 procenta dospělých diváků u televizních obrazovek (což je nárůst o 0,18 procentního bodu). V hlavním vysílacím čase dosáhla ČT 1 podílu 23,82 procenta. Klesal však zájem o ČT 2, a to o osm setin procentního bodu na celodenní podíl 6,65 procenta. V prime time ČT 2 dosáhla podílu 5,16 procenta.

Malé satelitní a kabelové televize minulý týden mírně zvýšily svůj podíl na trhu na 12,27 procenta v celodenních číslech (nárůst o 0,12 procentního bodu) a na 9,50 procenta v hlavním večerním čase. Sledovanosti ČT 4 Sport, ČT 24 a Novy Cinema věnujeme samostatnou aktualitku.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).