Přepnout na plnou verzi

DigiZone.cz

Platforma freeSAT si pro komunikaci v České republice zvolila PR agenturu EMC

Maďarská agentura LWp Communications zvítězila ve výběrovém řízení společností UPC DTH. Vítěz tendru bude koordinovat PR aktivity v Maďarsku, České Republice a na Slovensku.

1. 3. 2016 8:00 Jan Brychta
Přidat názor

Komunikační aktivity na lokální úrovni zajistí v České Republice agentura EMC, na Slovensku pak společnost Mediamedia. UPC DTH, patřící mateřské společnosti Liberty Global, nabízí satelitní televizní služby v Maďarsku, České republice a na Slovensku a spravuje služby satelitní televize rumunského poskytovatele FocusSat.

PSALI JSME: freeSAT se značným zpožděním ohlásil nový balíček pro HBO

Televizní služby společnosti UPC DTH využívá ve zmiňovaných zemích více než osm set tisíc zákazníků. Na maďarském trhu působí pod značkou UPC Direct, na českém a slovenském jako freeSAT a v Rumunsku vystupuje pod názvem Focus Sat.

PODROBNĚJI: Satelitní UPC DTH obsluhuje skoro 830 tisíc zákazníků, v Česku je to 120 tisíc

Jan Brychta

Jan Brychta

Šéfredaktor serveru DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Přidat názor
Titulní strana Přepnout na plnou verzi

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.