Přepnout na plnou verzi

DigiZone.cz

Petr Uchytil: DAB? Potřebujeme vědět, jestli se přechod zaplatí

Podle ředitele strategického marketingu společnosti Lagardère Active Petra Uchytila hovoří pro přechod na DAB spíše „marketingové a vizionářské“ důvody.

11. 7. 2017 0:00 Jan Brychta
Titulní strana

Obecně trh na problematiku DAB reaguje protiotázkou, jestli se přechod zaplatí a jestli náhodou nebude objem reklamy, který v rádiu aktuálně máme, pořád stejný, myslí si Uchytil. A protože mu jsou bližší konzervativnější odhady růstu, pracuje i s variantou, že se nezaplatí. 

Pak je samozřejmě na stole otázka, proč bychom na DAB přecházeli. Ale je i několik důvodů pro DAB, ať už marketingových, nebo vizionářských ohledně dlouhodobého udržení posluchačů, aby nedošlo k poklesu konzumace rádia jako mediatypu, dodává smířlivěji.

Pokračování rozhovoru čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.  

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se
Obchodní podmínky

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Přepnout na plnou verzi

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.