Hlavní navigace

Olympiáda na Eurosportu a nové logo

1. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Eurosport
Dnes startuje oficiální spolupráce společnosti Discovery Communications a Mezinárodního olympijského výboru (IOC).

V červnu 2015 oznámil Mezinárodní olympijský výbor (IOC) uzavření exkluzivní dohody s provozovatelem placeného kabelového a satelitního kanálu Eurosport, společností Discovery Communications, na prodeji vysílacích práv pro zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu, letní olympijské hry 2020 v Tokiu a další dvě olympiády v letech 2022 a 2024.

Společnost Discovery Communications a její placené stanice Eurosport tak vlastní multimediální práva na Olympijské hry v letech 2018 až 2024 pro 50 evropských zemí, což se netýká Francie (2018–2020) a také Ruska.

K TÉMATU: Konec olympijských her zdarma? Práva na roky 2018 až 2024 získal Eurosport

Biatlon na ČT až do roku 2022. Včetně olympiády

BRAND24

ZOH 2018 a LOH 2020: RTVS získala sublicenci od Discovery Communications

V této souvislosti také Eurosport nově odhalil – na Eurosport Player, Eurosport.com a sociálních platformách – logo „Eurosport Home of the Olympics“, které bude používat na svých stanicích. V rámci oznámení rovněž před koncem roku 2016 odvysílal svůj nový olympijský film: Milion cest, jeden cíl.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).